رویاپردازی هواداران بنفیکا در مورد خرید ستاره 18 ساله بارسلونا

رویاپردازی هواداران بنفیکا در مورد خرید ستاره 18 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی همچنان باز است و شایعات در مورد انتقال ستارگان تیم های مختلف ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، حالا هواداران بنفیکا رویای غیرممکنی همچون جذب آنسو فاتی را در سر می پرورانند. در حقیقت ستاره بارسلونا برای پستی از رونالد کامارا هافبک 18 ساله آکادمی بارسلونا در  اینستاگرام کامنت گذاشته و نوشته است:"Djurto" در واقع هر دو بازیکن اصالتی از گینه بیسائو دارند که به همین خاطر به نظر می رسد که فاتی او را با این لقب به معنی "گرگ" صدا زده است.

آنسو و کامارا هر دو اصالتی از بیسائو دارند و خیلی با هم رفیق هستند. با این وجود هواداران بنفیکا خیلی زود دست به کار شدند و در مورد خرید فاتی رویاپردازی کردند. هواداران تیم پرتغالی برای فاتی کامنت گذاشته اند و نوشته اند" به بنفیکا بیا." و خود کامارا هم به این شوخی اضافه شد و نوشت:"به بنفیکا بیا، داداش!"

نشریه رکورد به رابطه گرم این دو اشاره کرده است. جالب این که هیچ کدام از این دو بازیکن برای گینه بیسائو بازی نمی کنند. آنسو تابعیت اسپانیا را انتخاب کرده و قبل از مصدومیتش اولین بازی ملی خود را داشت در حالی که کامارا در تیم زیر 17 سال پرتغال بازی کرده است.

4125