شبیخون فنرباغچه به نیمکت الهلال/ حریف استقلال باز هم بدون سرمربی می‌ماند؟

شبیخون فنرباغچه به نیمکت الهلال/ حریف استقلال باز هم بدون سرمربی می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه‌های ترکیه‌ای از تلاش باشگاه فنرباغچه برای توافق با سرمربی جدید الهلال خبر دادند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، در حالی که گفته می‌شد لئوناردو ژاردیم پرتغالی امروز (چهارشنبه) وارد ریاض می‌شود، پایگاه خبری «365 ترکیه» این مربی را گزینه اصلی هدایت فنرباغچه در فصل آتی لیگ ترکیه دانست.

به نوشته این پایگاه، مسئولان باشگاه فنرباغچه با وجود توافق رسمی ژاردیم با الهلال تلاش می‌کنند این مربی پرتغالی را به خدمت بگیرند. مدیران این باشگاه هدایت فنرباغچه را در فصل آینده به امره بلوزاوغلو، ملی‌پوش سابق فوتبال ترکیه نخواهند سپرد و در همین راستا، مذاکرات خود را با ژاردیم آغاز کرده‌اند.

زکو اوزوندورکان، روزنامه‌نگار ورزشی ترکیه در این خصوص نوشت: علی کوچ رئیس باشگاه فنرباغچه به سبک فوتبال پرتغال علاقه‌مند است و به همین دلیل می‌خواهد ژاردیم هدایت این تیم را در فصل آینده بپذیرد.

در صورتی که مربی پرتغالی پیشنهاد این باشگاه را قبول کند، مذاکره با الهلال برای جلب رضایت بر اساس مفاد قرارداد و با پرداخت غرامت آغاز خواهد شد.

خبر مذاکره فنرباغچه با ژاردیم در حالی منتشر شده که باشگاه الهلال برای آغاز اردوی تدارکاتی خود در اتریش آماده می‌شود و در صورت عدم حضور مربی پرتغالی، حریف استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا پیش از انتخاب مربی جدید، بدون سرمربی راهی اردوی اروپایی خواهد شد.

۴۱۵۴