لیدز در یک قدمی خرید مدافع چپ مازاد بارسلونا

لیدز در یک قدمی خرید مدافع چپ مازاد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جونیور فیرپو با قراردادی چهار ساله راهی لیدز یونایتد خواهد شد و انتقالش در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با باشگاه انگلیسی برای فروش وی با مبلغ 15 میلیون یورو به توافق رسیده است و بدین ترتیب فیرپو پس از دو فصل نیمکت نشینی در مقابل آلبا، از نیوکمپ خارج می شود.

فیرپو پیشنهادهای مختللفی به خصوص از جانب ایتالیایی ها (میلان و ناپولی) و انگلیسی ها (ساوتهمپتون و برایتون) را داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که به تیم بیلسا ملحق شود. بازیکن 24 ساله می خواست در انگلیس بازی کند و بدین ترتیب جانشین آلیوسکی می شود که با اتمام قراردادش از لیدز می رود. ویکتور اورتا مدیر ورزشی تیم انگلیسی حامی اصلی انتقال وی بود. لیدز پس از فصلی قابل قبول حالا در تلاش است تا برای فصل بعد سهمیه مسابقات اروپایی را کسب کند. بدین ترتیب فیرپو که دو سال پیش با اسپانیا قهرمان یوروی زیر 21 سال شده بود، حالا فرصت دوباره ای دارد تا دوران  فوتبالش را احیا کند. بارسلونا بدین ترتیب باید به دنبال خرید در پست دفاع چپ برای پیدا کردن رقیب برای آلبا باشد که شایعاتی در مورد تمایل این تیم به خوزه گایا کاپیتان والنسیا مطرح شده است.

4125