ستاری: به نفت مسجدسلیمان می‌باختیم تا آخر فصل خودمان را نفرین می‌کردیم/ کمیته استیناف باید ۳ امتیاز را به پیکان بدهد

ستاری: به نفت مسجدسلیمان می‌باختیم تا آخر فصل خودمان را نفرین می‌کردیم/ کمیته استیناف باید ۳ امتیاز را به پیکان بدهد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ تیم فوتبال پیکان گفت در دیدار با نفت مسجدسلیمان و با توجه به مالکیت توپ بالای تیمش باید پیروز از زمین خارج می‌شدند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد ستاری درباره مصدومیتی که در بازی با نفت مسجدسلیمان با آن مواجه شد، گفت: من برای زدن ضربه سر به هوا پریدم و موقعیتم به گونه‌ای بود که کاملاً نزدیک به توپ بودم. من ضربه سر را زدم، ولی چند ثانیه بعد محبی بازیکن نفت مسجدسلیمان به شدت با من برخورد کرد و این باعث شد تا از ناحیه ابرو مصدوم شوم، هرچند که این آسیب‌دیدگی به خیر گذشت و مشکل جدی رخ نداد.

مدافع چپ تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا خطای محبی عمدی بود، تأکید کرد: خطای این بازیکن عمدی نبود، ولی داور به خاطر بی‌احتیاطی حتماً باید به محبی کارت زرد نشان می‌داد که نمی‌دانم چرا این کار را نکرد. شدت ضربه آنقدر محکم بود که من تصور کردم بازیکن حریف با پا به صورتم ضربه زده است.

وی در مورد تساوی در این بازی خانگی اظهار داشت: تیم حریف رو به بازی فیزیکی آورده بود و آنها دوندگی زیادی در زمین داشتند. مالکیت توپ 70 به 30 به سود تیم ما بود، اما در ایجاد گل شرایط ایده‌آلی نداشتیم. آنها دو کرنر زدند که یکی از آنها تبدیل به گل شد، ولی خدا را شکر که توانستیم بازی را مساوی کنیم. اگر به نفت مسجدسلیمان می‌باختیم تا آخر لیگ خودمان را نفرین می‌کردیم.

ستاری راجع به صادر نشدن حکم دیدار جنجالی سایپا - پیکان توسط کمیته استیناف گفت: من یک جا می‌خواندم که تا به حال کمیته استیناف اینقدر برای صدور حکم تأخیر نداشته است. ما هر روز در این مورد در تمرین بحث می‌کنیم و نمی‌دانم چرا کمیته استیناف حکم نمی‌دهد. ما با 11 بازیکن و در زمین مسابقه سایپا را شکست دادیم و سه امتیاز این بازی قطعاً باید به پیکان برسد. ما با گرفتن این سه امتیاز می‌توانیم به رده هشتم جدول برویم و امیدوارم کمیته استیناف یک رأی عادلانه بدهد.

۴۱۵۴