فینال صعود در گروه اول لیگ دسته دوم

فینال صعود در گروه اول لیگ دسته دوم

پایگاه خبری فوتبالی- بازی‌های امشب از بالاترین حسیاست برای پنج تیم جدول در گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم برخوردار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در شرایطی که تکلیف تیم صعود کننده از گروه دوم با اختلاف امتیاز شکل گرفته توسط مس شهربابک مشخص شده و دیگر تیم‌های آن گروه برای سهمیه پلی‌آف می‌جنگند، در گروه اول این رقابت‌ها جنگ میان تیم‌های ویستاتوربین، شهرداری همدان، مس نوین کرمان، علم و ادب تبریز و سپیدرود همچنان ادامه دارد و تا حد زیادی تکلیف تیم‌های باقیمانده برای کورس صعود امشب و در فاصله یک هفته مانده به پایان این مسابقات مشخص خواهد شد.

 ویستاتوربین در هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و در شرایطی که شهرداری همدان در تدارک جشن صعود در تهران بود، صدرنشین را با شکست بدرقه کرد تا شرایط صعود حتی تا هفته بعدی نیز برای نماینده همدان نامشخص باشد و یک شکست تلخ را در کارنامه خود تجربه کنند و البته با اختلاف پنج امتیازی چشم به بازی امشب خود بدوزند.

 شاگردان طلایی‌منش که بعد از شکست برابر ویستاتوربین اتفاقات حاشیه‌ای عجیبی را شکل داده بودند با دو بازیکن محروم و دو مصدوم پا به مسابقه با امید گناوه خواهند گذاشت تا حریف جنوبی با بهره‌گیری از این شرایط با روحیه و انگیزه بالایی مقابل صدرنشین حاضر شده و چشم به امتیاز از بازی داشته باشد. اما همدانی‌ها نمی‌خواهند شکست مقابل ویستاتوربین با هدایت میلاد بلادی، اینبار در خانه و برابر امید گناوه نیز تکرار شود و صدرنشینی و صعود مستقیم آنها بیش از به خطر بیفتد و باید دید قادر خواهند بود از شوک شکست در تهران خارج شوند یا خیر.

در رده دوم جدول ویستاتوربین تهران حاضر است که طی هفته‌های اخیر با حمایت‌های مدیرانش و رهبری میلاد بلادی و تیم فنی‌اش (غلام حسنوی و جعفر ابراهیمی) در مسیر صعود و حتب شانس تصاحب جایگاه صدرنشینی قرار گرفته است. آنها با شکست شهرداری همدان به عنوان صدرنشین این رقابت‌ها شخصیت خود برای حضور در لیگ بالاتر را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند و امیدوارند امشب نیز برابر ملی‌حفاری اهواز به نتیجه مطلوب در مسیر اهداف خود دست یابند.

 تیم‌های مس نوین کرمان، علم و ادب تبریز و سپیدرود هم تا پایان بازی‌های امشب شانس صعود به مرحله پلی‌آف را برای خود قائل هستند که البته با توجه به تقابل امشب دو تیم سپیدرود و علم و ادب در رشت، تکلیف یکی از مدعیان کورس صعود مشخص خواهد شد.

 مس نوین کرمان با هدایت فرزاد حسین‌خانی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص حضورش در نیمکت مس کرمان نیز شنیده می‌شد و در نهایت این رقابت را به فرهاد کاظمی واگذار کرد، شنیده می‌شد همچنان در کورس با ویستاتوربین و هم امتیاز با این حریف تهرانی و به خاطر تفاضل گل در جایگاه سوم قرار دارد. موضوع دیگر در خصوص این تیم به نگرانی آنها بابت عدم صعود مس کرمان به لیگ برتر است که باعث خواهد شد حتی در صورت صعود تیم به دسته اول، با توجه به مدیریت مشترک و تامین بودجه مشترک با  مس کرمان، این شانس را از دست بدهند و امتیازشان واگذار شود و به سرنوشت تیم‌های فولادنوین و سپاهان نوین که در سالهای گذشته این ماجرا گریبانگیر آنها شد دچار شوند. با این حال آنها امشب در جدالی سخت برابر فولادنوین که سایه سقوط را به دنبال خود می‌بیند قرار خواهند گرفت و باید دید چه نتیجه‌ای خواهند گرفت.

 

 برنامه بازی‌های امشب گروه الف لیگ 2 از این قرار است؛( دیدارها ساعت 20:30 برگزار می‌شود. )

*ایرانجوان بوشهر - اسپاد تهران

*آوالان کامیاران - شهرداری بندرعباس

*فولاد نوین اهواز - مس نوین کرمان

*ویستاتوربین تهران - ملی‌حفاری اهواز

*سپیدرود رشت - علم و ادب تبریز

*شهرداری همدان - امید گناوه

*محتشم تبریز - نفت و گاز گچساران

۴۱۵۴