لو پس از حذف: همه ناامید هستیم؛ هم بازیکنان و هم مربیان

لو پس از حذف: همه ناامید هستیم؛ هم بازیکنان و هم مربیان

پایگاه خبری فوتبالی – یواخیم لو پس از شکست مقابل انگلیس و حذف در یورو از ناامیدی شدید حاکم برا فضای اردوی آلمان سخن گفته است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم ملی آلمان و انگلیس دیداری حساس را در چهارچوب رقابت های یورو برگزار کردند که در این دیدار شاگردان ساوتگیت توانستند ۲-۰ حریف دیرینه و رقیب همیشگی خود تیم ملی آلمان را شکست دهند. پس از بازی یواخیم لو اعلام کرده خودش و بازیکنان تیم آلمان به شدت ناراحت و ناامید هستند.

یواخیم لو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: برای همه ما مایه ناامیدی بود. امیدوار بودیم تا اتفاقات دیگری رخ دهد. ایمان و باور در تیم ما واقعا وجود داشت. دو شانس گل بسیار عالی داشتیم اما متاسافنه نتوانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم. شرمنده هستیم که از تورنمنت حذف شدیم. نمی‌توانیم کسی را سرزنش کنیم. شرمنده‌ام که شور و اشتیاق‌مان حالا از بین رفته.

سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه افزود: وزن ناامیدی بسیار سنگین و زیاد است. همه بازیکنان ما به شدت ناامید هستند و خود ما هم همین طور ناامیدیم. بازیکنان جوان زیادی داریم که باید از این شکست یاد بگیرند. در مسابقات یورو ۲۰۲۴ بسیاری از بازیکنان جوان فعلی در نقطه اوج دوران کاری‌شان حضور خواهند داشت و باتجربه‌تر خواهند بود.

1101