تحلیل کونته از ایتالیای مانچینی: می‌تواند بلژیک قدرتمند را شکست دهد

تحلیل کونته از ایتالیای مانچینی: می‌تواند بلژیک قدرتمند را شکست دهد

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کونته در یک مطلب برای گازتا درباره وضعیت تیم ملی ایتالیا حرف‌های خود را بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، کونته در مطلبی که برای رسانه گازتا دلو اسپورت منتشر کرده گفته است:

«ایتالیا حالا باید با بلژیک بازی کند. می‌توانیم برای آن‌ها مشکل ایجاد کنیم. برنده شویم و به مرحله بعدی حذفی صعود کنیم. برد در مرحله گروهی کیفیت ما را نشان داده و باعث بروز انتظارات از ما شد. بازی مقابل اتریش بسیار چالش برانگیز بود.
برخی  اوقات بردهای سخت این چنینی می‌تواند بسیار کاربردی‌تر از بردهای آسان باشد زیرا باعث می‌شود متوجه شوید که جایی برای اشتباه وجود ندارد. چیزی که حالا اعضای تیم همه می‌دانند.
هر حرکت، هر پاس و هر تکل تاثیرگذار است و همه این ها برای مسئله روانشانسی بازی هم وجود دارد. جزئیات در این گونه بازی‌ها اهمیت زیادی دارد و هر بازیکن باید با نهایت کیفیت و تلاش خود در تیم حضور پیدا کند.»

گفتنی است کونته یکی از علاقمندان به سبک بازی لوکاکو است و این بازیکن بلژیکی را برای تیم اینتر خرید. او درباره لوکاکو گفته: تیم ملی ما هویتی را نشان داده که بسیاری از تیم‌ها ندارند. بلژیک تیم قدرتمندی است. به طور جمعی تیمی خوب هستند. لوکاکو یک بازیکن بی‌نظیر است اما نمی‌خوهم دوباره این مسئله باز کنم و بگویم غیبت دی‌بروین و هازارد می تواند باعث رقم زده شدن تقاوت‌ها شود. مانچینی نیازی به توصیه ندارد. تاکتیسین‌ها همیشه آماده هستند و روبرتو تیمی را انتخاب می‌کند که بتواند در هر شرایطی آن را مدیریت کند.

1101