طلبکاران دوره های قبل، فدراسیون فوتبال را محاصره کردند: 500 میلیون تومان فقط برای لوله پُلیکا؟

طلبکاران دوره های قبل، فدراسیون فوتبال را محاصره کردند: 500 میلیون تومان فقط برای لوله پُلیکا؟

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال در دوره جدید علاوه بر همه چالش هایی که دارد، یک چالش عجیب و البته روزمره دارد.

به گزارش فوتبالی، با حضور رییس جدید، بسیاری از طلبکاران فدراسیون در دوره های قبل سرو کله شان پیدا شده تا بلکه بتوانند طلبشان را از رییس جدید بگیرند. همه هم اسناد و مدارکی دارند که دال بر بدهکار بودن فدراسیون فوتبال به آنهاست.

پس از انتخاب شهاب عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال و حضور او در ساختمان این فدراسیون در حالی که دغدغه روزهای آغازین او صعود تیم ملی فوتبال به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی بود، توانست بودجه ای 52 میلیارد تومانی از سازمان برنامه و بودجه بگیرد. این بودجه قرار بود خرج آماده سازی تیم های ملی فوتبال و فوتسال و پاداش های معوقه بازیکنان تیم ملی شود. البته گفته می شود از این بودجه 52 میلیارد تومانی، حدود 30 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال رسیده است و هنوز 22 میلیارد تومان باقی مانده است.

طلبکاران تا این ماجرا را شنیدند، فدراسیون فوتبال را محاصره کرده اند تا طلبهایشان را بگیرند. افراد حقیقی و حقوقی شامل مالکان و مدیران هتل‌های مختلف کشور و آژانس های هواپیمایی و البته شرکت ها و موسسه های خدماتی که در سالهای مختلف به فدراسیون فوتبال و تیم های ملی سرویس داده اند و امکانات خود را در اختیار تیم های ملی قرار داده اند و همچنین برخی کسانی که در پروژه عمرانی مرکز تیم های ملی برای فدراسیون کار کرده اند و البته شرکت های مرتبط در این زمینه هم جزو طلبکاران هستند. همچنین برخی کارمندان فدراسیون فوتبال که در گذشته به صورت قراردادی با فدراسیون فوتبال همکاری می کردند و هنوز تسویه حسابشان را نگرفته اند هم بخشی دیگر از این طلبکاران را تشکیل می دهند.

علاوه بر همه اینها برخی مربیان و اعضای سابق کادر تیم های ملی و حتی اعضای ایرانی کادرسرمربیان ایرانی و خارجی تیم ملی که تاکنون موفق به دریافت مطالبات خود نشده اند بخش دیگری از این طلبکاران را تشکیل می دهند.

یکی از موارد جالب مربوط به یکی از کسانی است که قبلا خودش رییس یک کمیته و رییس یک هیات استانی بوده و به دستور رییس وقت فدراسیون فوتبال در زمان ساخت مرکز پک و ایفمارک لوله های پلیکا را تامین کرده و حدود 500 میلیون تومان در آن زمان از فدراسیون مطالبه کرده است! از آن زمان تا الان فدراسیون فوتبال نتوانسته بدهی اش را بپردازد. عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال با دیدن این حجم از طلبکاران، حسابی شوکه شده است! 

7655