پیام پله برای امباپه پس از خراب کردن پنالتی و حذف از یورو 2020

پیام پله برای امباپه پس از خراب کردن پنالتی و حذف از یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی فرانسه در یک بازی عجیب و غریب در ضربات پنالتی مقابل سوئیس شکست خورده و از دور رقابت های یورو 2020 کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بسیاری انتظار داشتند که کیلیان امباپه تبدیل به ستاره تیم ملی فرانسه در رقابت های جام ملت های اروپا شود و بدرخشد، این اتفاق نیفتاد و امباپه با خراب کردن پنالتی خود موجب شکست و حذف فرانسه از یورو 2020 شد. امباپه در رده باشگاهی هم در فصلی که گذشت، نتوانست دستاورد خاصی داشته باشد چرا که آن ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی حذف شدند و در لیگ فرانسه هم لیل در جایگاه اول قرار گرفت و به مقام قهرمانی رسید.

اما پله، اسطوره برزیلی جهان فوتبال، پس از اتفاقات تلخی که برای کیلیان امباپه رخ داد، در یک پیام برای او نوشت:"سرت را بالا بگیر کیلیان، فردا اولین روز از یک سفر جدید است." در واقع به نظر می رسد که پله در این پیام به کیلیان امباپه برای ادامه راه، انگیزه ویژه داده است چرا که امباپه هنوز جوان است و تورنمنت های زیادی پیش رو دارد و بسیاری معتقدند که امباپه قرار است در آینده تبدیل به بهترین بازیکن جهان فوتبال شود.

1470