جریمه تیکدری بخشیده شد

جریمه تیکدری بخشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم تراکتور اعلام کرد جریمه‌اش از سوی باشگاه بخشیده شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه تراکتور در واکنش به اخراج مهدی تیکدری در دیدار سوپرجام، 20 درصد از قرارداد او را به عنوان جریمه کسر کرد منتهی این بازیکن در گفتگو با خبرنگار فوتبالی این داستان را منتفی دانسته و گفته است: با مدیران باشگاه صحبت کردم و مشخص شد سوتفاهم پیش آمده و جریمه‌ای اعمال نمی‌شود.

او در مورد انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید تراکتور اظهار داشت: امیدواریم با اضافه شدن آقای کریمی شرایط بهتری را تجربه کنیم. 6 بازی باقی مانده واقعا برای ما حکم فینال را دارد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا زیر نظر آقای کریمی، تراکتور به جایگاه اصلی‌اش بازگردد و بیشتر از این شرمنده هواداران نشویم.

تیکدری درباره اینکه این‌روزها شایعه جدایی او از تراکتور شنیده می‌شود، گفت: داشتن پیشنهاد برای بازیکنان چیز عجیبی نیست اما من با تراکتور قرارداد دارم و تمام تمرکزم را روی بازیهای باقی مانده گذاشته و به هیچ پیشنهادی فکر نمی‌کنم.

تیکدری در خصوص بازی حساس فردای تراکتور و ذوب آهن بیان کرد: وضعیت ذوب آهن بسیار سخت است و این در شرایطی است که ما هم برای بازگشت به کورس بالای جدول باید در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم. 

9697