جدایی خرید فاجعه‌بار بارسلونا: هفت میلیون یورو برای هیچ!

جدایی خرید فاجعه‌بار بارسلونا: هفت میلیون یورو برای هیچ!

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیوس فرناندز را می توان یکی از عجیب ترین و جنجالی ترین خریدهای بارسلونا در سالهای اخیر دانست چرا که این بازیکن بدون این که حتی یک بازی رسمی در رئال داشته باشد، از تیم جدا شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه کاتالان سه شنبه ظهر اعلام کرد که قرارداد ماتیوس فسخ شده است و این بازیکن با وجود آن که تا سال 2025 قرارداد داشت، از  بارسلونا جدا شد. 

ماتیوس در حالی از بارسلونا جدا می شود که هرگز در لالیگا یا جام حذفی بازی نکرد و فقط 17 دقیقه در لیگ قهرمانان اروپا داشت. این بازیکن با هفت میلیون یورو نقد به علاوه سه میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد از  پالمیراس راهی بارسلونا شد. او در ابتدا قرضی به وایادولید رفت و در تابستان گذشته به بارسا برگشت.  کومان اعتقادی به این بازیکن نداشت و بارسا با یک سرمایه گذاری فاجعه بار مواجه شد و حالا ماتیوس را هم می توان یکی از خریدهای فاجعه دوران مدیریت بارتومئو دانست. بارسلونا با چنین خریدهایی حالا به حال و روزی افتاده که هیچ پولی برای خرید بازیکنان ندارد  و مجبور است که بازیکنان را یا به صورت رایگان بخرد یا به سراغ گزینه های دیگری نظیر معاوضه برود چرا که شرایط مالی برای آنها فاجعه بار است.

4125