لیست تیم المپیک اسپانیا اعلام شد؛ با حضور پدری و سه رئالی

لیست تیم المپیک اسپانیا اعلام شد؛ با حضور پدری و سه رئالی

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز دلافوئنته لیست 18 نفره تیم المپیک اسپانیا برای مسابقات توکیو را اعلام کرد، این مسابقات از اول تا هفدهم مرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، دنی سبایوس، مارکو آسنسیو و خسوس وایخو سه بازیکن رئال مادرید هستند که در لیست قرار گرفته اند که دو تای اول جزء سهمیه بازیکنان بالای 24 سال محسوب می شوند. نفر سوم میکل مرینو است که از مصدومیتش رهایی پیدا کرده است و به یورو می رسد.

شش بازیکن تیم بزرگسالان اسپانیا هم در لیست قرار گرفته اند: اونای سیمون، اریک گارسیا، پائو تورس، پدری، اویارزابال و دنی اولمو. این نفرات می توانستند بیشتر باشند اما باشگاه های سیتی، رم و ناپولی اجازه حضور رودریگو، فابیان، مایورال و فران تورس را ندادند. بازیکنان حاضر در تیم ملی اسپانیا بعد از یورو و کمی دیرتر به اردوی تیم المپیک ملحق می شوند.

اسپانیا پنجشنبه راهی بنیدورم می شود و تا 22 تیر در آن جا می مانند و بعد از آن به ژاپن سفر می کنند.  تیم اسپانیا در کوبی در روز 26 تیر بازی دوستانه ای با ژاپن خواهد داشت تا برای اولین بازی مرحله گروهی المپیک مقابل مصر در روز اول مرداد آماده شوند. 

لیست تیم المپیک اسپانیا بدین شرح است: آلوارو فرناندز، اونای سیمون، الکس دومینگز، مینگزا، وایخو، اریک گارسیا، پائو تورس، اسکار گیل، میراندا، کوکوریا، مونکایولا، زوبیمندی، سبایوس، میکل مرینو، کارلوس سولر، پدری، برایان گیل، مارکو آسنسیو، دنی اولمو، اویارزابال، رافا میر و پوادو. 

4125