پرداخت حق مأموریت روزانه ۲۰۰ یورویی به میهمانان المپیک توکیو صحت ندارد

پرداخت حق مأموریت روزانه ۲۰۰ یورویی به میهمانان المپیک توکیو صحت ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل امور ورزش و جوانان این سازمان پرداخت روزانه ۲۰۰ یورو به میهمانان کمیته المپیک ایران در المپیک توکیو را تکذیب کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، در محافل رسانه‌ای خبری نقل شده مبنی بر اینکه کمیته ملی المپیک ایران در حال تهیه فهرستی از میهمانان ویژه این کمیته برای اعزام به ژاپن و حضور در المپیک توکیو است و نکته شگفت‌آور اینکه برای میهمانان خود حق مأموریت روزانه 100 تا 200 یورو در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این باره اظهار کرد: پرداخت حق مأموریت در ساختار دولت جمهوری اسلامی معیار و میزان خاصی دارد که پردخت حق مأموریت بالاتر از آن از سوی هیچ دستگاهی ممکن نیست.

وی تأکید کرد: نماینده سازمان بازرسی کل کشور که به این دوره از المپیک اعزام خواهد شد، هیچ حق مأموریتی دریافت نخواهد کرد.

همچنین مسعود طاهری‌جعفری، بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور درباره این ادعاها گفت: کمیته ملی المپیک ایران برای المپیک توکیو میهمان ویژه ندارد و میهمانان ویژه از سوی کمیته بین‌المللی المپیک به این بازی‌ها دعوت می‌شوند و اگر هم قرار است حق مأموریت پرداخت شود از سوی آنها پراخت خواهد شد و پرداخت داخلی به میهمانان المپیک صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: کمیته ملی المپیک امسال علاوه بر ورزشکاران فقط خبرنگاران را اعزام خواهد کرد که امسال به کمترین تعداد رسیده و بر اساس نیاز موجود اعزام می‌شوند. گروهی از خبرنگاران هم با تجهیزات مورد نیاز از سوی صدا و سیما به المپیک توکیو اعزام خواهند شد.

7474