کودتا علیه اسکوچیچ در بحرین؟ تائید نمی‌شود

کودتا علیه اسکوچیچ در بحرین؟ تائید نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی-  آیا ماجرای اختلاف چند بازیکن تیم ملی با دراگان اسکوچیچ در بحرین صحت داشته است؟

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال در شرایطی دیروز با سرمربی کروات تیم ملی برای ادامه همکاری به توافق رسید که بعد از پایان بازیهای تیم ملی در مرحله دوم انتخابی جام جهانی، رئیس فدراسیون فوتبال پاسخ روشنی به سوال خبرنگاران درباره اسکوچیچ نداده بود تا شایعات زیادی درباره نیمکت تیم ملی منتشر شود.

شایعاتی از این دست که فدراسیون قصد دارد سراغ یک مربی بزرگتر و معروفتر برای تیم ملی برود و هدایت تیم ملی را در دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر به او بسپارد.

یکی از دلایل مطرح شدن چنین شایعاتی، مطرح شدن این بحث بود که برخی از بازیکنان تیم ملی رابطه خوبی با اسکوچیچ ندارند و به فدراسیون پیغام داده‌اند که باید یک مربی بزرگتر برای تیم ملی انتخاب شود.

خبرورزشی در گزارشی که 30 خرداد منتشر کرد، با اشاره به این موضوع نوشته بود: یکی از نزدیکان تیم ملی که در بحرین حضور داشته است از نقش ویژه یک ستاره بزرگ در برکناری دراگان اسکوچیچ حرف زد. به گفته این منبع مطلع، ستاره معروف تیم ایران از تعویض خود در یک مسابقه به شدت ناراحت شده و حتی در رختکن و هتل با اسکوچیچ جروبحث مختصری داشته است! رابطه این ستاره مشهور و ملی پوش پس از آن تعویض و استراحت اجباری برابر کامبوج با دراگان اسکوچیچ حسابی شکرآب شد و...

تیتر گزارش خبرورزشی درباره نقش یک ستاره در کنار گذاشتن احتمالی اسکوچیچ از تیم ملی

گویا این بازیکن مطرح و سرشناس به رئیس فدراسیون راپورت داده که مرد کروات از لحاظ فنی مربی بدی نیست اما توان مدیریتی اداره تیم ملی را ندارد! جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید این بازیکن ملی‌پوش و مطرح در تیم ملی نفوذ زیادی دارد و چند بازیکن دیگر را هم با خود دارد.

این رسانه دو روز بعد از گزارش دیگری مدعی شد که اگر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باقی بماند روی نام چند بازیکن خط قرمز خواهد کشید. بازیکنانی که سرمربی تیم ملی از رفتار آنها دل خوشی نداشته و این نفرات در صحبتی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشته‌اند، خواهان تغییر در کادر فنی تیم ملی شده‌اند.

این خبرها در حالی منتشر شد که دو بازیکن قدیمی تیم ملی، در مصاحبه‌هایشان نظر متفاوتی درباره اتفاقات بحرین داشتند. احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی که از  ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ شدیدا استقبال کرده، گفته است: خدا را شکر در تیم ملی از آن دسته بازیکنانی نداشتیم و نداریم که بخواهند کم کاری کنند یا به این اعتراض داشته باشد که چرا فیکس نبودند.. من به عنوان کاپیتان مثل بقیه نفراتی که پیش از من بودند، مثل آقا مسعود و آقا اشکان و آقا جواد اجازه چنین کاری را هم نمی دهم. در باشگاه شاید ناراحتی از بازی نکردن وجود داشته باشد اما در تیم ملی چنین اجازه‌ای را نمی‌دهیم که کسی بخواهد ناراحت باشد یا به قول ما قیافه اش را کج کند.

به جز حاج‌صفی، علیرضا بیرانوند هم شایعه اعتراض برخی بازیکنان تیم ملی نسبت به عدم حضورشان در ترکیب را رد کرده و به روزنامه همشهری گفته است: . من، انصاری‌فرد، جهانبخش، طارمی، عزت‌اللهی، پورعلی‌گنجی و برخی بازیکنان دیگر با حساسیت خاصی در مورد تیم ملی صحبت می‌کردیم و هیچ‌کس کوچک‌ترین حاشیه‌ای در آنجا ایجاد نکرد. برخی از بازیکنان قدیمی تیم ملی شاید کمتر بازی کردند ولی به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد که تعدادی از آنها معترض بودند.

1984