پیام احساسی امباپه پس از شب تلخ مقابل سوئیس

پیام احساسی امباپه پس از شب تلخ مقابل سوئیس

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره تیم معلی فرانسه ساعاتی پس از حذف دردناک مقابل سوئیس پیامی در توئیتر منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، فرانسه یوروی خوبی را پشت سر نگذاشت و امباپه نیز به خاطر عملکردش انتقادهای زیادی را متحمل شده است. در حقیقت کیلیان جدا از خراب کردن پنالتی حیاتی مقابل سوئیس، بدون گل و با فقط یک پاس گل تورنمنت خوبی را نداشت و نتوانست به تیم ملی کشورش کمک کند تا قهرمان یورو شود.

امباپه در پیام خود پس از حذف تیم ملی فرانسه نوشت,:" بسیار مشکل است که این برگه را ورق بزنم. ناراحتی عمیقی پس از این حذف دارم. خوابیدن پس از این بازی مشکل است اما متاسفانه ورزشی که به شدت عاشقش هستم، فراز و نشیب های خود را دارد. می دانم که هواداران ناراحت هستند اما با این وجود از حمایتشان و باوری که به ما داشتند، تشکر می‌کنم. حالا مهمترین چیز این است که از جای خود بلند شویم."

در پایان بازی دشان سرمربی تیم ملی فرانسه سعی کرد فشارها را از روی امباپه بردارد و گفت:" کیلیان خیلی ناراحت است اما نباید تقصیر را گردن او بیاندازیم." البته خود دشان هم به خاطر تصمیم هایش مقابل سوئیس به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. استفاده از سیستم سه دفاع میانی نتیجه ای فاجعه بار داشت و تعویض هایش هم موثر نبودند. در حقیقت حضور سیسوکو به جای گریزمان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و هیچ بعید نیست که دشان در هفته های آینده از هدایت تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شود.

4125