انریکه: اشتباه دروازه‌بان‌مان باعث شد تمام بازیکنان‌مان درس بگیرند

انریکه: اشتباه دروازه‌بان‌مان باعث شد تمام بازیکنان‌مان درس بگیرند

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرده اشتباهی که اونای سیمون انجام داد باعث شد بازیکنان اسپانیا یاد بگیرند پس از اشتباه چه واکنشی نشان دهند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم ملی اسپانیا به مصاف تیم کرواسی رفت و توانست حریف خود را در نهایت با حساب ۵-۳ شکست دهد. نکته مهم در این بازی اشتباه فاحش اونای سیمون بود که باعث دریافت یک گل به خودی توسط اسپانیا شد. هرچند که این اشتباه جبران شد و در نهایت تیم ملی اسپانیا بازی را برد اما انریکه گفته مهم‌ترین مسئله رفتارشان پس از اشتباه سیمون بوده است.

لوئیز انریکه در گفت و گوی پس از بازی خود گفته: اونای سیمون به همه ما درس داد. پس از یک اشتباه، دیگر خود اشتباه شما اهمیتی ندارد و مهم ترین مسئله رفتار شما پس از آن اشتباه است. این یک درس برای تمام هم‌تیمی هایش و برای تمام بچه‌هایی بود که می‌خواهند فوتبالیست شوند.

انریکه در بخش دیگری از صحبت هایش گفته: یک بازی حماسی بود.  هم نکات مثبت در آن وجود داشت و هم نکات منفی. فوتبال بازی اشتباهات است. دو دسته از هواداران دو تیم را تشویق می‌کنند تا تیم‌ها تلاش کنند و هرچه در توان دارند به معرض نمایش بگذارند. در بازی‌های پرتنش زیادی حضور داشته‌ام اما این بازی پرتنش‌ترین و هیجان‌انگیزترین آن‌ها بود.

1101