صالحی: در مورد پرونده دیدار سایپا و پیکان تصمیم نگرفته‌ایم

صالحی: در مورد پرونده دیدار سایپا و پیکان تصمیم نگرفته‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، این کمیته هنوز رای دیدار جنجالی سایپا و پیکان را صادر نکرده است.

به گزارش فوتبالی، دربی خودروسازان در هفته بیست و سوم یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای فصل بیستم بود.

در شرایطی که آن بازی با یک پنالتی بحث‌برانگیز، 1-2 به سود پیکان به پایان رسید، انجام 6 تعویض توسط این تیم باعث شد تا سایپا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند و این کمیته روز سوم خرداد نتیجه بازی را تغییر داد تا سایپا 0-3 برنده آن بازی جنجالی شود.

این رای معادلات منطقه خطر جدول را کاملا به هم ریخت و به جز پیکان، چند تیم دیگر هم از رای کمیته انضباطی درباره دربی جنجالی خودروسازان متضرر شدند و در نهایت پیکانی‌‎ها پرونده این بازی را به کمیته استیناف بردند.

با گذشت 44 روز از آن بازی جنجالی و 36 روز بعد از رای کمیته انضباطی هنوز کمیته استیناف به این پرونده رسیدگی نکرده و صالحی در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار ما داشت اعلام کرد: هنوز تصمیمی در مورد این پرونده نگرفته ایم و هر زمان رای صادر شود آن را اعلام می کنیم.

با توجه به فشردگی تیم های انتهای جدول و بازی های حساس هفته های باقی انتظار می‌رفت تا کمیته استیناف هر چه سریعتر تصمیم نهایی‌اش را در مورد این دیدار جنجالی را اعلام کند.

با توجه به رقابت نزدیک تیمهای قعرنشین برای فرار از منطقه سقوط، قطعا رای کمیته استیناف درباره بازی پیکان و سایپا تاثیر زیادی روی وضعیت تیمها در منطقه خطر خواهد داشت.

اگر شانسی برای ماشین‌سازی 11 امتیازی قائل نباشیم، ذوب آهن با 22 امتیاز به دنبال نساجی و سایپای 25 امتیازی است ضمن آنکه سه تیم 28 امتیازی( مس، پیکان و نفت مسجدسلیمان) هم در جدول حضور دارند که هر لحظه ممکن است به منطقه سقوط نزدیک شوند.

9697