کاپیتان سوئيس پس از برد دراماتیک: مردم به این تیم افتخار می‌کنند

کاپیتان سوئيس پس از برد دراماتیک: مردم به این تیم افتخار می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی – گرانیت ژاکا، کاپیتان تیم ملی سوئيس پس از نمایش درخشان هم‌تیمی‌هایش به بیان نظرات خود درباره بازی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ژاکا در گفت و گوی پس از بازی خود گفته: یک بازی بی‌نظیر بود. می‌توانستیم ۲-۰ برنده شویم اما پنالتی را از دست دادیم و اندکی درهم شکستیم. پس از نتیجه ۳-۱ به بازی برگشتیم و این برگشتن جلوی تیمی مانند فرانسه نشان می‌دهد چه شخصیت بزرگی داریم. این تیم فوق‌العاده است. مردم سوئیس باید به این تیم افتخار کنند.

مدتی است که نام ژاکا اطراف باشگاه رم شنیده می‌شود. به همین دلیل از ژاکا در ابتدای مصاحبه درخواست شده بود به زبان ایتالیایی صحبت کند که او گفت هنوز ایتالیایی صحبت نمی‌:نم. یادگیری یک زبان همیشه جذاب است. من انگلیسی یاد گرفته‌ام و چرا نباید ایتالیایی یاد بگیرم؟ باید ببینیم چه پیش می‌آید. همه می‌دانند که رم چه تیمی است. امروز بازیکن آرسنال هستم و پس از یورو درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم.

گفتنی است مورینیو از روز اول اولویت خود را خرید ژاکا اعلام کرده بود و تنها باید دید این انتقال چه زمانی رسمی می‌شود. ژاکا احتمالا با مبلغ ۱۲ میلیون یورو (در کنار ۳ میلیون یورو پاداش) پیراهن رم را از فصل آینده بر تن خواهد کرد.

1101