تخصص رونالدو در دلداری دادن؛ از صلاح تا دی‌بروینه

تخصص رونالدو در دلداری دادن؛ از صلاح تا دی‌بروینه

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از آن که کوین دی بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی دچار مصدومیت شد، کریستیانو رونالدو اولین نفری بود که به سمت این بازیکن رفت و در بازی یک هشتم نهایی یورو به او دلداری داد.

به گزارش فوتبالی، دی بروینه در دقیقه 48 بازی بلژیک و پرتغال دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد. دی بروینه 30 ساله احساس درد می کرد که رونالدو به سمتش رفت و سعی کرد که با بیان چند کلمه به او دلداری بدهد. با توجه به این که پرتغال در این لحظه از حریف عقب بود، حرکت زیبای رونالدو به شدت توسط هوادارانش در شبکه های اجتماعی مورد تمجید قرار گرفته است.

رونالدو شخصیت ویژه ای دارد که همیشه و به هر قیمتی می خواهد برنده شود اما ارزش های انسانی را فراموش نمی کند. صحنه مربوط به دی بروینه اولین باری نبود که رونالدو در یک بازی بزرگ به حریفش دلداری می دهد. در جام جهانی 2018 نیز کاوانی بعد از دبل مقابل پرتغال در یک هشتم نهایی یورو دچار مصدومیت شد. رونالدو این بار هم به سمت ستاره اروگوئه ای رفت و به او دلداری داد و به مهاجم کنونی منچستریونایتد کمک کرد تا از زمین خارج شود. رونالدو اقدام مشابهی را هم در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2018 میان رئال مادرید و لیورپول برای محمد صلاح انجام داد. مهاجم مصری پس از برخورد با راموس با اشک از زمین خارج شد که ستاره کنونی یوونتوس به سمتش رفت و به او دلداری داد.

4125