پیام رونالدو پس از حذف از یورو 2020 با امید به آینده

پیام رونالدو پس از حذف از یورو 2020 با امید به آینده

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال ساعاتی پس از حذف از یورو 2020 پیامی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، پرتغال با شکست مقابل بلژیک از یورو حذف شد. رونالدو در پیامی نوشت:" نتیجه ای که می خواستیم را نگرفتیم و رقابت را زودتر از چیزی که انتظارش را داشتیم، ترک کردیم اما به مسیرمان افتخار می کنیم. همه تلاشمان را کردیم تا از قهرمانی یورو دفاع کنیم و این گروه ثابت کرد که هنوز می تواند نشاط زیادی را به پرتغالی ها بدهد. هواداران ما در حمایت از تیم از ابتدا تا انتها خستگی ناپذیر بودند. ما برای آنها دویدیم و جنگیدیم و اعتمادی که به ما داشتند را زنده نگه داشتیم. رسیدن به جایی که می خواستیم، امکان پذیر نبود و به همین خاطر می خواهیم تشکر صادقانه و عمیق خود را از آنها ابراز کنیم. از تیم ملی بلژیک تشکر می کنیم و برای همه تیم هایی که در مسابقات مانده اند، آرزوی موفقیت داریم. با نیروی بیشتری باز خواهیم گشت. درود بر پرتغال."

کریستیانو رونالدو یورو را در حالی به پایان رساند که با 109 گل ملی علی دایی برابری کرد و حالا در بازیهای ملی در شهریور ماه تلاش خواهد کرد تا باز هم گلزنی کند و از اسطوره فوتبال ایران عبور کند.

4125