اولین گل لیگ برتری برای مدافع نفت

اولین گل لیگ برتری برای مدافع نفت

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع گلزن نفت مسجد سلیمان می گوید بازی مقابل پیکان دیدار سنگین و سختی بود.

سیروان قربانی مدافع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که تک گل تیمش را وارد دروازه پیکانی ها کرد در رابطه با این بازی به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی گفت: تیم مهدی تارتار با نمایشی که دیروز مقابل ما داشت نشان داد تیم دست و پا بسته‌ای نیست و روی ضد حملات خیلی خطرناک ظاهر شدند هر چند که ما برای 3 امتیاز به میدان رفته بودیم اما خدا رو شکر که دست خالی زمین را ترک نکردیم."

قربانی در ادامه با اشاره به گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند توضیح داد: در حالی که برای حضور در محوطه جریمه تردید داشتم و بیشتر حواسم به کار دفاعی بود تا در ضد حملات غافلگیر نشویم اما تصمیم گرفتم روی کرنر ارسالی از سوی نیما انتظاری شانسم را امتحان کنم که خدا را شکر موفق شدم اولین گلم را در لیگ برتر به ثمر برسانم."

خوشحالی قربانی و همبازیانش زیاد طول نکشید چون پیکان در وقتهای تلف شده بازی را به تساوی کشاند. صحبتهای مدافع نفت مسجدسلیمان درباره این موضوع را بخوانید: " فاصله بازیها کم شده و ما ۴ روز یکبار بازی می‌کنیم و  مدام در حال سفر کردن هستیم و این موضوع کمی فشار می‌آورد. متاسفانه سر اشتباه خودمان گل خوردیم ولی باز هم خدا را شکر که یک امتیاز در زمین حریف کسب کردیم و امیدوارم در بازی بعدی با صنعت نفت آبادان به پیروزی برسیم."

سوژه بعدی صحبتهای قربانی درباره عملکرد داور بازی است:  "داور خیلی عصبانی بود و دلیلش را هم نمی دانم شاید می خواست با عصبانیت بازی را کنترل کند ولی نیمه دوم خیلی بهتر شد و مهربانانه‌تر با ما برخورد کرد و سوت های خیلی خوبی زد. داور، جوان بود و شاید عدم داشتن تجربه لازم روی قضاوت او در نیمه اول تاثیر گذاشته بود."

مدافع نفتی ها با اشاره به نقش کادر فنی جدید در نتایج این تیم گفت: "از روزی که کادر جدید  آمده شرایط تیم از نظر روحی روانی خیلی خوب شده و بچه‌ها هم از جانشان مایه می‌گذارند و شان و شخصیت تیم را حفظ کردیم. کادر فنی شب و روز مشغول فعالیت است و نتایج به دست آمده به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد. من مطمئن هستم که تیم ما در لیگ برتر باقی خواهد ماند"

قربانی در ادامه  به بازی مقابل نفت آبادان اشاره کرد:" من فوتبالم را از نفت آبادان شروع کردم و این تیم و مدیرانش(آقای عیسی‌زاده) به من کمک کرد تا به فوتبال ایران و لیگ برتر معرفی شوم. دست مردم آبادان را می بوسم که در زمانی آنجا بودم من را حمایت کردند."

قربانی با اشاره به پرداختی های باشگاه به بازیکنان تا به اینجای فصل گفت:" تا به اینجای فصل 60 درصد از رقم قراردادهای خود را دریافت کرده‌ایم اما مشکل اینجاست که رقم قراردادهای ما بسیار پایین است و قابل قیاس با تیمههای دیگر لیگ برتری و حتی برخی تیمهای لیگ یکی نیست. البته مدیران باشگاه و کادر فنی در تلاش هستند پرداختی ها به ح دنصاب برسد."

بخش پایان صحبتهای مدافع نفت مسجدسلیمان، تعریف او از اسکوچیچ است. مربی‌ای که امروز مشخص شد در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی هم هدایت تیم ملی را به عهده خواهد داشت: از اسکوچیچ خیلی چیزها از بعد فنی و اخلاقی یاد گرفتم و تاثیر او در زمان حضورش در صنعت نفت کاملا مشخص است. به نظر من فدراسیون تصمیم درستی گرفت که این مربی کروات را ابقا کرد. من مطمئنم با اسکوچیچ حتما به جام جهانی صعود خواهیم کرد، او یک مربی فوق‌العاده فنی و خوش‌اخلاق است که می‌تواند به فوتبال ملی ما کمک کند."

7655