مسی در آستانه شکستن رکوردی جدید در آرژانتین

مسی در آستانه شکستن رکوردی جدید در آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - مسی بامداد سه شنبه از دوست و هم تیمی سابقش خاویر ماسکرانو سبقت می گیرد.

به گزارش فوتبالی، مسی با حضور در بازی آرژانتین و بولیوی که بامداد سه شنبه ساعت 4:30 برگزار می شود به تنهایی به رکورد دار حضور در بازیهای ملی برای آرژانتین تبدیل می شود و با 148 بازی از ماسکرانو با 147 بازی سبقت خواهد گرفت.

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین تائید کرده است که مسی در مقابل بولیوی حضور خواهد داشت. آلبی سیلسته حضورش در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا را قطعی کرده اما امشب به امتیاز نیاز دارند تا صدرنشینی خود در گروه را قطعی کنند و حداقل تا فینال به برزیل برخورد نکنند. اسکالونی گفت:" در تیم ملی آرژانتین فقط یک بازیکن فیکس شدنش قطعی است، بقیه باید جایگاهشان را به دست بیاورند. همه می دانید که منظورم کدام بازیکن است."

مسی از سال 2005 که وارد تیم ملی آرژانتین شده 73 گل و 51 پاس گل به نام خود ثبت کرده است. مسی بدین ترتیب تا ساعاتی دیگر به 148 بازی ملی می رسد. بعد از ماسکرانو در این رده بندی زانتی با 143 بازی قرار دارد، آیالا با 114 ، دی ماریا با 105 ، دیگو سیمئونه با 104 ، سرجیو آگوئرو با 99 ، اسکار روگری با 97 ، سرجیو رومرو با 96 و دیگو مارادونا با 91 بازی در رده های بعدی هستند. اگر آگوئرو نیز مقابل بولیوی بازی کند تعداد بازیهای ملی خود را سه رقمی خواهد کرد. سرجیو در تیم ملی آرژانتین 41 گل و 19 پاس گل داشته است.

4125