تیم صنعتی به دنبال یک مربی سرشناس

تیم صنعتی به دنبال یک مربی سرشناس

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها شایعات زیادی درباره سرنوشت نیمکت یکی از تیمهای صنعتی به گوش میرسد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هنوز 6 هفته به پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی مانده است اما بسیاری تیم ها از هم اکنون به دنبال ایجاد تغییرات برای فصل آینده هستند و مذاکراتی با گزینه های مدنظر خود انجام داده اند.

طبق شنیده‌های فوتبالی، مدیران یکی از تیمهای صنعتی حاضر در لیگ مذاکراتی با یکی از مربیان سرشناس شاغل در لیگ انجام داده و برای فصل بعد با او به توافق رسیده‌اند تا این مربی سرشناس، هدایت تیم مربوطه را در لیگ بیست و یکم به عهده گیرد.

نکته قابل توجه اینکه مدیران این باشگاه صنعتی پیش از این از سرمربیشان حمایت کرده بودند اما گویا حالا به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است برای فصل آینده سراغ مربی دیگری بروند تا با او بتوانند نتایج بهتری کسب کنند.

درباره سرمربی مورد نظر این باشگاه هم نمی‌توان کد خاصی داد و فقط می‌توان گفت که او فصل خبرسازی را تجربه کرده و گویا از الان با برخی بازیکنان برای فصل بعد صحبت کرده تا آنها را به تیم جدیدش ببرد.

منبعی که این خبر را در اختیار خبرنگار فوتبالی قرار داد، روی قطعی بودن این اتفاق تاکید خاصی داشت و باید دید بعد از پایان لیگ، تغییر و تحول مورد اشاره او عملی خواهد شد یا نه.

7655