جهانی: از جان مایه می‌گذاریم اما بدشانس هستیم

جهانی: از جان مایه می‌گذاریم اما بدشانس هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر خلاق ذوب آهن می گوید تیمش با بدشانسی روبرو شده اما با تلاش کادرفنی و بازیکنان ذوب آهن به روزهای خوب خود باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، میلاد جهانی که با پاس گلش به دارکو بیدوف مانع شکست ذوب آهن مقابل آلومینیوم شد درباره این بازی گفت: فکر می‌کنم مثل خیلی از بازی های این فصل بخت با ذوب آهن یار نبود. آنطور که بعد از بازی متوجه شدم تیم ما از نظر مالکیت و تعداد پاس شرایط بسیار بهتری نسبت به آلومینیوم داشت اما وقتی گل اول بازی را دریافت کردیم شرایط برای ما سخت شد. خوشبختانه توانستیم شکست را با تساوی عوض کنیم و به بازی های آینده امیدوار باشیم. 

جهانی که طبق گزارش برخی سایتهای آماری به عنوان بهترین بازیکن دیدار با آلومینیوم انتخاب شد، در این باره عنوان کرد: من همیشه تمام توانم را برای موفقیت تیمی که در آن بازی می‌کنم به کار می‌گیرم و وظیفه من و هر بازیکن دیگری این است که با تمام وجود برای تیمشان بازی کنند. به آمار توجه نمی‌کنم اما دوست دارم بهترین عملکردم را در تمام بازی ها به نمایش بگذارم.

از جهانی پرسیدیم که بعد از آمدن مجتبی حسینی به ذوب آهن شرایط آنطور که باید برای شما خوب پیش نرفت و در نتیجه گیری پر نوسان بودید. پاسخ او را بخوانید: با توجه به جایگاهی که در جدول رده‌بندی داریم همه بازی ها برای ما از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. فکر نمی کنم تیمی به اندازه ما تمرین و تلاش کند اما وقتی بدشانسی گریبان یک تیم را می گیرد آن را سخت رها می‌کند. در تمام بازیها از جان مایه می‌گذاریم اما بدشانس هستیم.

جهانی، صحبتهایش را با تعریف از سرمربی ذوب آهن ادامه می‌دهد: آقای حسینی نیاز به تعریف من ندارند و کارنامه و عملکرد ایشان مشخص است. فکر می کنم فوتبال روی خوشش را از ما دریغ کرده اما آقای حسینی حتما با درایتی که دارند ذوب آهن را به روزهای خوب باز می‌گردانند.

جهانی در مورد حساسیت هفته های پایانی و احتمال سقوط ذوب آهن به لیگ یک تاکید کرد: اصلا به سقوط  فکر نمی‌کنیم. 6 بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و فاصله ما که با 22 امتیاز در رده پانزدهم قرار داریم با تیم دهم یعنی نفت مسجد سلیمان، فقط 6 امتیاز است و تلاش می‌کنیم در 6 بازی باقی مانده بهترین نتایج را کسب کنیم.

9697