کریمی: به خودم اجازه نمی‌دهم به خطیبی توهین کنم

کریمی: به خودم اجازه نمی‌دهم به خطیبی توهین کنم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پدیده مشهد حواشی مربوط به درگیری لفظی با رسول خطیبی را تکذیب می‌کند و با اعلام اینکه برای سرمربی تراکتور احترام زیادی قائل است به این مساله واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پدیده مشهد در دیداری جذاب و پرماجرا و در شرایطی که با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره کار را دنبال می‌کرد به برتری دست یافت. در این دیدار تراکتوری‌ها با اعتراض چند باره نسبت به وقت کشی حریف، در یک صحنه نیز با امیرحسین کریمی درگیری لفظی داشتند که اکنون هافبک پدیده به توضیح این موضوع می‌پردازد.

وی درباره برتری مقابل تراکتور می‌گوید: شرایط در این بازی برای ما سخت پیش رفت. ما نزدیک به 70 دقیقه در این بازی 10 نفره بازی کردیم و همین موضوع باعث شد برای کمبود یک بازیکن در زمین سایر بازیکنان دوندگی بیشتری داشته باشند و در نتیجه فشار بیشتری را تحمل کنیم. باید بگویم خدا خیلی ما را دوست داشت که با تلاش بازیکنان و کادرفنی موفق شدیم این سه امتیاز را در خانه در برابر تراکتور کسب کنیم.  در بازی قبلی در برابر استقلال نیز باید نتیجه می‌گرفتیم و کمترین حق ما کسب یک امتیاز بود که نشد. برای همین در این بازی محکوم به برد بودیم که خدا را شکر با همدلی و تلاش بازیکنان و کادرفنی این امر محقق شد و تراکتور ار شکست دادیم.

کریمی در خصوص حواشی به وجود آمده در این بازی و درگیری رسول خطیبی اینطور واکنش نشان داد: من واقعا تعجب کردم چون اصلا با ایشان بحثی نکردم که برخی اینگونه آن را مطرح کردند. نمی‌دانم کدام یک از بازیکنان یا اعضای کادرفنی تراکتور بود اما چند باری که من روی زمین افتادم وی هی اعتراض می‌کرد و می‌گفت بلند شو. من تنها با آن فرد کمی بحث کردم. آقای رسول خطیبی انسان بزرگی است ایشان بازیکن ملی ایران هستند من به ایشان به هیچ وجه جسارت نخواهم کرد. من اصلا با آقای خطیبی بحثی نداشتم. خطاب من یکی از افراد روی نیمکت بود آقای خطیبی به من گفتند چه میگویی.  صدای من نیز به ایشان نمی‌رسید که بگویم من با شما نبودم. اگر ایشان از من ناراحت شدند عذرخواهی میکنم.

هافبک پدیده درباره دیدار حساس مقابل سایپا نیز گفت: بازی با تیم های که در انتهای جدول قرار دارند و به دنبال بقا هستند همیشه سخت تر از بازی با تیم های است که در صدر جدول حضور دارند. چرا که این تیم‌ها با چنگ و دندان به دنبال آن هستند که در لیگ برتر بمانند. ما نیز اکنون در  شرایط خوبی به سر می‌بریم و به طور حتم در این بازی به دنبال برد خواهیم بود. سایپا نیز تیم خوبی است و برای این تیم و آقای کمالوند آرزوی موفقیت می‌کنم.

کریمی در مورد شرایط پدیده بعد از حواشی به وجود آمده گفت: بعد از آن همه حاشیه تیم به شرایط خوبی رسیده است ولی خدا می‌داند اگر مهدی رحمتی نبود چه بلای بر سر تیم می‌آمد و اکنون در کجایی جدول قرار داشت. مسئولین استانی نیز  از تیم حمایت می‌کنند و خدا را شکر وضعیت خوب شده فقط امیدوار هستم وضع مالکیت تیم مشخص شود و از این سر درگمی خارج شویم. تمام تمرکز ما روی 6 بازی باقی مانده است تا بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. بعد از آن شرایط را بررسی خواهم کرد و تصمیم خواهم گرفت.

7474