لک دلگرمی پرسپولیسی‌ها؛ رکورد امیدوارکننده شماره ۸۱

لک دلگرمی پرسپولیسی‌ها؛ رکورد امیدوارکننده شماره ۸۱

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با توجه به رکوردی که دروازه‌بان اول این تیم از خود به جای گذشته، امیدوار است تا بتواند تا پایان لیگ رکورد خوب خود را در محافظت از دروازه سرخپوشان حفظ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پا در حساس ترین مقطع فصل گذاشته که دروازه‌بان دوم این تیم، بوژیدار رادوشوویچ به کشورش سفر کرده و از بازگشت به پرسپولیس سر باز زده است.

این در حالی است که سرخپوشان که برای کسب پنجمین قهرمانی در لیگ تلاش می‌کنند، امیدوار هستند تا با درخشش دروازه‌بان اول خود یعنی «حامد لک» بتوانند از این مرحله سخت، موفق عبور کنند و پنجمین قهرمانی متوالی لیگ را بدست آورد.

پرسپولیس در لیگ برتر با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان ۵۱ امتیازی است و با توجه به تساوی شب گذشته سپاهان در دیدار با فولاد، زردپوشان اصفهانی پس از چند هفته صدر جدول را از دست دادند.

سرخپوشان امسال اما با حامد لک رکورد خوبی را در زمینه کلین شیت به ثبت رسانده‌اند.

حامد لک امسال در ۲۳ بازی برای پرسپولیس به میدان رفته است که در ۱۳ دیدار موفق به ثبت کلین شیت شده است. او در مجموع ۱۲ گل در لیگ امسال دریافت کرده که همه آنها در ۱۰ دیدار به ثبت رسیده است.

لک امسال در دیدار مقابل سایپا، صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، شهر خودرو، سپاهان، گل‌گهر، تراکتور، پیکان، بازی برگشت برابر سایپا، نفت آبادان، نساجی، استقلال و مس رفسنجان موفق به کلین شیت شده است.

او در دیدار مقابل تیم‌های نساجی، ذوب، آهن، فولاد خوزستان، ماشین سازی، نفت مسجد سلیمان، شهر خودرو، ذوب‌آهن و سپاهان یک گل و در دیدار برابر استقلال و آلومینیوم اراک دو گل دریافت کرد تا بدین شکل پرسپولیس صاحب برتری خط دفاعی لیگ شود.

حال پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا با حفظ همین روند بتوانند با لک روند موفقیت آمیز خود را تا پایان لیگ حفظ کنند.

7474