لیگ یک / هوادار برنده نشد اما در صدر ماند

لیگ یک / هوادار برنده نشد اما در صدر ماند

پایگاه خبری فوتبالی- مصاف حساس شاهین شهرداری بوشهر و هوادار با نتیجه ی مساوی بدون گل خاتمه یافت تا تیم میزبان یک فرصت طلایی را برای نزدیک شدن به تیم های اول و دوم جدول از دست دهد. 

به گزارش فوتبالی، داوود مهابادی پیش از بازی گفته بود این آخرین فرصت برای او و تیمش برای نزدیک شدن به تیم های اول و دوم جدول است اما شاگردانش از این فرصت استفاده نکردند و با تک امتیازی که از این بازی کسب کردند شمار امتیازاتشان به عدد 50 رسید و در فاصله 4 امتیازی با تیم های اول و دوم جدول باقی ماندند. هوادار خوش شانس بود که با وجود عدم کسب سه امتیاز این دیدار در صدر جدول باقی ماند چرا که در تهران تیم بادران در مصاف با چوکای تالش به نتیجه مساوی بدون گل رسید. حالا هوادار 54 امتیازی و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم بادران در صدر جدول باقی ماند. 

 شاهین شهرداری بوشهر با 2 امتیاز حساسی که در این دیدار از دست داد در ادامه برای صعود به لیگ برتر باید منتظر نتایج سایر دیدارها باشد و با موقعیتی که تیم داوود مهابادی از دست داد برای صعود به لیگ برتر باید منتظر اما و اگرهای زیادی باشد. شاهین شهرداری بوشهر که در هفته های اخیر در دقایق پایانی بازی به پیروزی رسیده بود در این بازی هم خوشبین بود که در دقایق پایانی به گل برسد اما این بار حملات دقایق پایانی شاهین شهرداری بوشهر نتیجه نداد و در نهایت بازی با نتیجه ی مساوی بدون گل پایان یافت. این یک امتیاز بیشتر به سود تیم صدرنشین تمام شد تا شاهین بوشهر. هر چند در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد و قابل قبول است شاهین شهرداری بوشهر هم چنان به صعود خوشبین باشد و در هفته های پایانی با امید به میدان بیاید. 

 در نهایت اگر شاهین به لیگ برتر صعود نکند یک اتفاق طبیعی است. همان اتفاقی که در هفته های گذشته شانس صعود را از تیم های خوبی چون استقلال خوزستان – خیبر خرم آباد – مس کرمان و ... گرفت. فوتبال ادامه دارد و شاهین در صورت عدم صعود می تواند برای فصل بعد برنامه ریزی کند.

۴۱۵۴