اعلام ترکیب پرتغال و بلژیک؛ جدال 7 سابق و 7 فعلی رئال مادرید!

اعلام ترکیب پرتغال و بلژیک؛ جدال 7 سابق و 7 فعلی رئال مادرید!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی بلژیک و تیم ملی پرتغال در یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های اروپا به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که در نهایت در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال در گروه مرگ رقابت ها سوم شد و توانست پس از فرانسه و آلمان راهی دور حذفی رقابت ها شود. پرتغالی ها که در یورو 2016 قهرمان رقابت ها شده بودند اکنون می خواهند این افتخار را تکرار کنند و البته ترکیب خوبی هم در اختیار دارند که این قضیه باعث شده بسیاری از کارشناسان، پرتغال را از مدعی های قهرمانی این رقابت ها بدانند. رونالدو که در بازی مقابل فرانسه به رکورد تعداد گل های ملی علی دایی رسیده بود، اکنون می تواند از این رکورد عبور کرده و به تنهایی رکورد دار شود.

در سوی دیگر میدان ادن هازارد در ترکیب تیم ملی بلژیک قرار گرفته است و کاپیتان این تیم است. در این بازی به نوعی می توان شاهد جدال شماره 7 فعلی رئال مادرید یعنی ادن هازارد با شماره 7 سابق رئال مادرید یعنی کریستیانو رونالدو هم بود!

ترکیب تیم ملی پرتغال بدین شرح است: روی پاتریسیو، دیوگو دالوت، په په، روبن دیاز، رافائل گوئررو، پالینیا، رناتو سانچز، برناردو سیلوا، کریستیانو رونالدو، دیوگو ژوتا.

ترکیب تیم ملی بلژیک هم بدین صورت است: کورتوا، آلدرویرلد، فرمالن، فرتونگن، مونیه، ویتسل، تیلمانس، تورگان هازارد، کوین دی بروینه، روملو لوکاکو، ادن هازارد.

1470