رکوردشکنی شناگران ایران در انتخابی المپیک بلغارستان

رکوردشکنی شناگران ایران در انتخابی المپیک بلغارستان

پایگاه خبری فوتبالی- متین سهران و علیرضا یاوری در فینال مسابقات انتخابی المپیک بلغارستان رکورد ملی ماده های ۲۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر پروانه را شکستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، در ادامه مسابقات شنا انتخابی المپیک بلغارستان دو نماینده ایران در فینال ۲۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر پروانه به آب زدند و رکورد ملی این ماده را جا به جا کردند. 

با اعلام فدراسیون شنا، علیرضا یاوری در فینال ۲۰۰ متر آزاد با ثبت رکورد یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه سوم شد و رکورد این ماده را بهبود داد.
او در مرحله مقدماتی زمان ۱:۵۲.۸۸ را ثبت کرده بود.

همچنین مهرشاد افقری در فینال ۵۰ متر پروانه با ۲۴ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه اول شد و رکورد این ماده را بهبود بخشید. او در مقدماتی رکورد  ۲۴:۴۵ را ثبت کرده بود.

متین سهران نیز که در فینال ۲۰۰ متر آزاد رکورد ۱:۵۵.۸۹ را ثبت و به فینال راه یافته بود در فینال شرکت نکرد و درخواست رکورد ۵۰ متر آزاد را کرده بود که نتوانست رکورد ورودی را بیاورد.

علیرضا یاوری، متین سهران و مهرشاد افقری نمایندگان شنا ایران از پایگاه قهرمانی اصفهان در مسابقات انتخابی المپیک بلغارستان هستند که زیر نظر گامردیلانچیان برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.
 
پیش از این افقری در ۱۰۰ متر پروانه موفق به ثبت رکورد ورودی B المپیک و کسب مدال طلای این ماده شده بود. همچنین متین سهران در فینال A ۵۰ متر آزاد دوم و علیرضا یاوری در فینال B ۵۰ متر آزاد اول شده بودند.

۴۱۵۴