گزینه‌های جانشینی رادوشوویچ در پرسپولیس چه کسانی هستند؟

گزینه‌های جانشینی رادوشوویچ در پرسپولیس چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی- رقیب حامد لک در فصل آینده، کدام دروازه‌بان خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، کادر فنی پرسپولیس که دیگر از بازگشت بوژیدار رادوشوویچ به ایران ناامید شده‌اند، به دنبال گزینه‌ مناسب جانشینی او هستند و یحیی گل‌محمدی، داود فنایی را مامور کرده تا بهترین گلر ممکن برای رقابت با حامد لک را انتخاب کند تا یکی از برنامه‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی، جذب یک دروازه‌بان جدید باشد.

امروز اعلام شد دروازه‌بان یک تیم تهرانی که عملکرد خوبی در این فصل داشته در کنار گلر یک تیم شهرستانی شهرستانی که در نیم فصل دوم نمایشش مورد توجه قرار گرفته، گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس هستند.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد دروازه بان یک تیم صنعتی تهرانی در کنار یک دروازه بان تیم شهرستانی نفتی، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته‌اند. البته دروازه بانی که سابقه شاگردن بودن یحیی را هم در کارنامه دارد، به پرسپولیس نزدیک شده است. 

بر اساس برخی اخبار غیررسمی، این دروازه‌بان‌ها که در تیمهای خود فیکس هستند، حاضرند به عنوان ذخیره حامد لک و دروازه‌بان دوم پرسپولیس با این تیم قرارداد ببندند. 

حالا باید منتظر پایان لیگ ماند تا ببینیم کدام یکی از این سه دروازه‌بانی که نامشان مطرح شده، در نقل و انتقالات تابستانی با پرسپولیس قرارداد خواهند بست.

7655