سانچو: آماده‌ام که توانایی‌هایم را در دیدار مقابل آلمان اثبات کنم

سانچو: آماده‌ام که توانایی‌هایم را در دیدار مقابل آلمان اثبات کنم

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه دورتموند اذعان کرد که در صورت بازی کردن، آماده نشان دادن توانایی و مهارت‌هایش در دیدار مقابل آلمان است. 

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو یکی از بازیکنان انگلیس برای یورو 2020 است، اما او در این تورنمنت خیلی بازی نکرده است. سانچو تنها شش دقیقه در بازی مقابل جمهوری چک به میدان رفت و دیگر فرصت فرصت بازی کردن پیدا نکرد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، با این حال سانچو از فرصت بازی کردن در برابر چک بسیار خوشحال است و می‌گوید از این که توانسته در یک تورنمنت ملی مهم به میدان برود، بسیار خوشحال است. او در گفت و گویی با پادکست رسمی تیم ملی انگلیس گفت: "زمانی که به میدان رفتم، حس بسیار خاص و ویژه‌ای داشتم. آن لحظات را هیچ وقت نمی‌توانم فراموش کنم. امیدوارم که در دیدارهای آینده فرصت بازی بیشتری کسب کنم. زمانی که بتوانم در زمین حضور پیدا کنم، به همه نشان خواهم داد که چه کارهایی از دستم بر می‌آید. فکر می‌کنم که رقابت به همه کمک می‌کند. اگر شما رقیبی نداشته باشید، پس نمی‌توانید نقاط ضعف خود را پیدا کنید و بازی خود را ارتقا دهید. در انگلستان رقابت خیلی سختی برای حضور در ترکیب اصلی داریم."

4416