انگاپت: با لبخند برای المپیک آماده می‌شویم

انگاپت: با لبخند برای المپیک آماده می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره تیم ملی والیبال فرانسه بعد از دستیابی فرانسوی‌ها به عنوان سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ گفت که با لبخند برای المپیک توکیو آماده خواهند شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اروین انگاپت ستاره تیم ملی والیبال فرانسه در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل اسلوونی در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: ما خیلی خوشحالیم و برای‌مان مهم بود که لیگ ملت‌ها را با عنوان سومی به پایان برسانیم. تورنمنت طولانی و سختی بود.

ملی‌پوش والیبال فرانسه ادامه داد: با نتیجه‌ای که کسب کردیم، می‌توانیم با لبخند برای المپیک آماده شویم، چون همیشه مهم است که با مدال به خانه برگردید. ما در بازی نیمه نهایی، مقابل برزیلی قرار گرفتیم که خیلی بهتر از ما بازی کرد. ما راهی برای غلبه بر این تیم پیدا نکردیم. با این حال با لبخند و انرژی به مبارزه ادامه دادیم.

انگاپت گفت: ما به خودمان گفتیم که بازی با اسلوونی، شرایط خاص خودش دارد و یک بازی متفاوت با دیدار برابر برزیل است. ما باید از بازی لذت می‌بردیم. ما انرژی خوبی در زمین مسابقه گذاشتیم و ژنیا گربنیکوف (لیبروی تیم ملی فرانسه) در دفاع خیلی خوب بود. ما توپ‌‌های زیادی را گرفتیم، سرویس‌های‌مان عالی بود و همین فاکتورها باعث شد تا تیم برتر میدان باشیم.

۴۱۵۴