کلوپ: خط زدن نام آلمان از میان مدعیان دیوانگی است!

کلوپ: خط زدن نام آلمان از میان مدعیان دیوانگی است!

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده خط زدن نام آلمان از میان مدعیان، کاری دیوانه‌وار است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین دیدارهای یورو را روز سه‌ شنبه دو تیم آلمان و انگلیس برگزار خواهند کرد. آلمانی ها تا امروز در جام پرنوسان بوده اند. مقابل فرانسه متوسط کار کردند، پرتغال را در هم کوبیدند و مقابل مجارستان ضعیف کار کردند. بسیاری اعتقاد دارند نمایش آلمان مقابل مجارستان نشان می دهد آن‌ها تیم همیشگی نیستند اما یورگن کلوپ اعتقاد دارد به دلیل یک نمایش بد نباید شانس آن‌ها را در قهرمانی از بین برد.

کلوپ در گفت و گو با بیلد گفته: خط زدن نام آلمان در این مقطع دیوانگی است. مقابل تیم ملی فرانسه عالی بازی کردیم و در بازی مقابل پرتغال بیشتر از هر  رقیب دیگری عزم و اراده برد داشتیم. مقابل مجارستان مشکل پیدا کردیم. بله. اما اتفاق دیگری رخ نداد. برخی اوقات به عنوان یک تیم شما به چنین بازی نیاز دارید و حالا می‌خواهیم یک جهش و پیشروی در بازی روز سه شنبه داشته باشیم.

گفتنی است آلمان و انگلیس ۱۱ بار در بازی‌های رسمی مقابل هم قرار گرفتند که آلمان ۷ بار برنده شده. این ۷ برد شامل برد در ضربات پنالتی در جام جهانی ۹۰ و یورو ۹۶ هم است.

1101