دولبرگ، از ربوده شدن ساعتش در رختکن تا قهرمان ملی در یورو

دولبرگ، از ربوده شدن ساعتش در رختکن تا قهرمان ملی در یورو

پایگاه خبری فوتبالی - دو گل کسپر دولبرگ مقابل ولز به معنی رهایی از زیر فشارها برای مهاجم دانمارکی بود.

به گزارش فوتبالی، دولبرگ پس از چندین سال درخشان در آژاکس که به بازیکنی آینده دار در فوتبال اروپا تبدیل شد و به نیس رفت که در تیم فرانسوی شرایط خوبی نداشت و بدشانسی و حاشیه ها باعث شده بود که نتواند سطح خوبش را ارائه بدهد اما این بازیکن در یورو اوج گرفته و می درخشد.

دولبرگ هجده ماه بسیار سخت را آغاز کرد. شکلات زمانی آغاز شد که در رختکن نیس، ساعت این بازیکن به ارزش هفتاد هزار یورو به سرقت رفت. این بازیکن تصور می کرد یکی از افراد درون باشگاه یا یکی از هم تیمی ها این ساعت را از او ربوده است. در نهایت دوربین های امنیتی ثابت کردند که بازیکن دیگری به نام فادیگا این سرقت را صورت داده است. نیس تصمیم گرفت که فادیگا را اخراج و به تیم پاریس اف سی بفرستد تا اعتمادش را به دولبرگ نشان بدهد.

کسپر در اولین سالش در باشگاه نیس یازده گل زد و در حد انتظارات ظاهر نشد اما در فصل دومش آمارش ضعیف تر هم شد و فقط شش گل زد. بی اعتمادی و مشکلات این بازیکن هم زیاد بودند. در ابتدا به کرونا مبتلا شد و بعد از آن تحت عمل آپاندیس قرار گرفت. بدشانسی ها باعث شد تا او فصل خوبی را نداشته باشد اما در نهایت مصدومیت پولسن و نیمکت نشینی ویند به او فرصت داد تا در مقابل ولز فیکس شود و با ثبت دو گل درخشید تا تیم ملی کشورش را به یک چهارم نهایی یورو برساند.

4125