نوستالژی؛ تکرار شادی مانچینی و ویالی، این بار در تیم ملی ایتالیا

نوستالژی؛ تکرار شادی مانچینی و ویالی، این بار در تیم ملی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - ایتالیا بازی خود در یک هشتم نهایی یورو را با برد پشت سر گذاشت تا ویالی و مانچینی حسابی خوشحال باشند.

به گزارش فوتبالی، تیم ایتالیا توانست شب گذشته اتریش را در بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو شکست دهد. ایتالیای یورو ۲۰۲۰ زیر نظر مانچینی و کادرش عالی کار کرده و بسیاری این تیم را مدعی اصلی قهرمانی می دانند.

در کادر مانچینی در تیم ملی یک چهره نام آشنا وجود دارد و او جیانلوکا ویالی است. بازیکن سابق تیم‌های یوونتوس و چلسی که پیشتر با خود مانچینی در سمپدوریا هم تیمی‌بوده. مانچینی از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۷ در سمپدوریا بازی کرده و ویالی از ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۲. به همین دلیل هم این دو نفر روابطی صمیمی با هم دارند. شب گذشته هم پس از گلزنی ایتالیایی‌ها مانچینی و ویالی با احساس و شور و هیجان فراوان یکدیگر را در آغوش گرفتند و هواداران ایتالیا را به یاد روزهای دور در تیم سمپدوریا انداختند.

نوستالژی؛ تکرار شادی مانچینی و ویالی، این بار در تیم ملی ایتالیا

ویالی چند بار با سرطان مبارزه کرده و توانسته آن را شکست دهد اما اثرات شیمی درمانی در او وجود دارد. انرژی او در یورو البته به شدت مورد استقبال هواداران ایتالیا قرار گرفته و بسیاری از طرفداران در شبکه‌های اجتماعی نسب به این شادی ابراز رضایت کرده‌اند وحتی فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور هم اعلام کرده خوشحالی ویالی اتفاقی خوب است.

1101