پیشنهاد تیم آلمانی به بازیکن رئال مادرید برای حضور در زمین گلف!

پیشنهاد تیم آلمانی به بازیکن رئال مادرید برای حضور در زمین گلف!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی ولز با شکستی سنگین در مقابل دانمارک از مرحله یک هشتم نهایی یورو کنار رفت که گرت بیل هم نتوانست نمایش خوبی از خود ارائه بدهد.

به گزارش فوتبالی، در بازی شب گذشته در آمستردام، گروهی از هواداران شالکه نیز حضور پیدا کردند که پرچمی را به دست گرفته بودند و روی آن نوشته بودند:"بیل، به شالکه بیا."

حالا باشگاه آلمانی نیز  به این ماجرا با شوخی واکنش نشان داد. صفحه توئیتر باشگاه شالکه تصویری از یکی از زمین های گلف منطقه گلزن کرشن منتشر کرد و خطاب به بیل نوشت:" گلزن کرشن برای تو آماده است، گرت!"

در واقع علاقه بیل به گلف همیشه سوژه ای برای شوخی کردن با این بازیکن بوده و حالا باشگاه آلمانی هم این ماجرا را دستمایه شوخی خود قرار داده است.

گرت بیل شب گذشته و در زمانی که با سوالی در مورد بازنشستگی خود از تیم ملی ولز مواجه شد با خشم مصاحبه را ترک کرد. گرت البته کمی بعد در مصاحبه ای دیگر در این باره توضیح داد و گفت:" برخی همیشه سوالات احمقانه می پرسند. من دوست دارم برای ولز بازی کنم. تا روزی که فوتبال را ترک کنم برای ولز بازی خواهم کرد. مسابقات راهیابی به جام جهانی تازه شروع شده است. باید از تجربه یورو برای راهیابی به جام جهانی استفاده کنیم. باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم، فوتبال خود را ارائه بدهیم و به نظرم می توانیم به جام جهانی آینده صعود کنیم."

4125