لیگ دسته اول فوتبال؛ آخرین فرصت‌های دو تیم برای فرار از سقوط/ کار سخت هوادار در صدر

لیگ دسته اول فوتبال؛ آخرین فرصت‌های دو تیم برای فرار از سقوط/ کار سخت هوادار در صدر

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ دسته اول به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تاکنون سقوط تیم فوتبال گل ریحان به دسته پایین تر قطعی شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، هفته سی و یکم رقابتهای لیگ دسته اول امشب برگزار می‌شود و ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات به صورت همزمان به میدان می‌روند.
از مسابقات این فصل لیگ دسته اول تنها ۴ هفته باقی مانده و سقوط تیم گل ریحان که با ۱۸ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد به دسته دوم قطعی شده است. به جز گل ریحان، نود ارومیه و چوکا تالش با بیشترین خطر سقوط مواجه هستند که در رده‌های شانزدهم و هفدهم قرار دارند، قشقایی شیراز، استقلال ملاثانی، رایکا بابل و حتی شهرداری آستارا با اختلافی کم بالاتر از این دو تیم قرار داشته و همچنان با خطر سقوط به دسته پایین‌تر مواجه هستند.

چوکا و نود ارومیه که به تازگی مربیان خود را تغییر داده و با فرشاد پیوس و علی لطیفی کارشان را دنبال می‌کنند، برای فرار از سقوط باید از آخرین فرصتهای خود استفاده کنند تا از انتهای جدول جدا شوند.

تیم فوتبال نود ارومیه که با ۲۷ امتیاز در رده هفدهم (ماقبل آخر) جدول قرار دارد، امشب در خانه به مصاف ملوان می‌رود؛ و چوکا تالش که با ۳۲ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد، در تهران با تیم مدعی بادران دیدار می‌کند. هر دو بازی از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز می‌شود.

تیم فوتبال هوادار صدرنشین کنونی این رقابتها در بوشهر به مصاف شاهین می‌رود و برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول، نیاز به پیروزی دارد. چرا که بادران با حداقل فاصله (تفاضل گل) پشت سر این تیم ایستاده و مترصد کوچک‌ترین غفلت آنها برای رسیدن به صدر است.

هوادار که از تیم‌های خوب و مدعی این فصل لیگ برتر است، با ۵۳ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت بادران در صدر جدول قرار دارد و امشب در بوشهر میهمان شاهین است که خود این تیم از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر است.

شاهین بوشهر که بعد از به خدمت گرفتن داود مهابادی اوج گرفت و حالا با ۴۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، در صورت پیروزی در این بازی خانگی شانس زیادی در ادامه مسابقات برای بازگشت به لیگ برتر خواهد داشت و برای همین تیم میزبان بوشهری امشب مقابل میهمان صدرنشینی سخت خواهد گرفت.

شاگردان عنایتی اما در صورت پیروزی احتمالی در این بازی فاصله شان را با شاهین ۷ امتیاز کرده و برای خودشان و حتی برای بادران، یک حاشیه امنیت خوب ایجاد می‌کنند.

دیدار دو تیم هوادار و شاهین مهم‌ترین بازی است که قرار است امشب در چارچوب هفته سی و یکم لیگ دسته اول برگزار شود؛ این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در بوشهر آغاز می‌شود.

6641