طباطبایی: بعد از جراحی قلب اهالی کشتی حالم را نپرسیدند/ ۳ مدال برنز در توکیو می‌گیریم

طباطبایی: بعد از جراحی قلب اهالی کشتی حالم را نپرسیدند/ ۳ مدال برنز در توکیو می‌گیریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست پیشین تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است که تیم فرنگی اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو سه مدال برنز به دست خواهد آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، موسی طباطبایی با بیان اینکه اکنون هیچ فعالیتی در کشتی ندارد، اظهار داشت: بعد از آنکه انتخابات فدراسیون برگزار شد و ما هم به آسیایی و جهانی نوجوانان رفتیم، به خانه برگشتم و از آن وقت دیگر هیچ‌گونه همکاری با فدراسیون نداشته‌ام.
وی که چندی پیش در پی ناراحتی قلبی زیر تیغ جراحی رفته بود، ادامه داد: بعد از جراحی هیچ‌کس نه از فدراسیون کشتی و نه اهالی این رشته حالم را نپرسیدند. از سال 1352 که در رده سنی نوجوانان کارم را در کشتی شروع کردم، حدود نیم قرن است که زندگی‌ام در کشتی می‌گذرد. در این سال‌ها خودم کشتی گرفتم و مربیگری کردم و در سال‌های آخر نیز به عنوان سرپرست با تمام تیم‌های ملی رده های سنی همکاری داشتم. رکورددار شرکت و مدال در جام تختی هستم. از سال 1360 تا 1374، در 16 دوره جام تختی شرکت کردم و در 15 دوره مدال گرفتم.

این پیشکسوت کشتی تاکید کرد: سرپرست تیم نوجوانان بودم و تیم اول شد. کشتی واقعا مظلوم است. من به عنوان سرپرست بعد از قهرمانی فقط سه میلیون تومان جایزه گرفتم. دو سال در اردوی شبانه روزی تیم ملی بودم. این رقم را مقایسه کنید با فوتبال و سایر رشته‌ها؛ این پاداش‌ها توهین آمیز است.

طباطبایی در مورد تیم اعزامی به المپیک توکیو گفت: همیشه پیش از مسابقه خواب نتیجه را می‌دیدم و معمولا هم خواب‌هایم درست بود. خواب توکیو را دیده‌ام اما طبق آن خواب حرف نمی‌زنم. با وضعیتی که این تیم دارد، فکر می‌کنم سه برنز المپیک بگیریم. به هادی ساروی خیلی امید دارم. ان‌شاءالله همه بچه‌ها طلا بگیرند و این باعث سرافرازی ما است. تیم ما اردوهای منظمی داشته و امیدوارم بهترین نتیجه در توکیو کسب شود.

6641