فلاح زاده: پس از ۱۳ بازی هدیه کوچکی به هواداران نفت دادیم/ رقیبان در آبادان زمین گیر می‌شوند

فلاح زاده: پس از ۱۳ بازی هدیه کوچکی به هواداران نفت دادیم/ رقیبان در آبادان زمین گیر می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با بردن سایپا پس از ۱۳ بازی هدیه کوچکی به هواداران مان دادیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، حامد فلاح زاده درباره شکستن طلسم ۱۳ بازی بدون برد تیم صنعت نفت آبادان با برتری مقابل سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوب و منسجمی انجام دادیم. روی نقاط ضعف سایپا کار کرده و گل‌هایی که در بازی‌های اخیر خورده بود، آنالیز کردیم. از همان طریقی که در تمرینات کار کرده بودیم، توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: بعد از چند بازی که واقعا نتایج در خور نام صنعت نفت کسب نکردیم، خدا را شکر این سه امتیاز توانست شرایط مان را در جدول بهتر کند و هدیه کوچکی برای هواداران باشد زیرا مدت ها رنگ برد را ندیده بودند.

دروازه بان صنعت نفت درباره تاثیر اردوی این تیم در تهران روی این برد گفت: اردوی ۱۵ روزه خیلی خوبی را در تهران برگزار کردیم و با توجه به شرایط آب و هوایی آبادان، روزی دو جلسه تمرین کردن در این شهر سخت است. به همین دلیل در تهران از زمین چمن، سالن وزنه و هتل خیلی خوبی استفاده کردیم و همه چیز برای بازسازی بدنی ما آماده بود. نتیجه این اردو را هم در دیدار با سایپا دیدیم و شرایط بدنی خوبی در طول این مسابقه داشتیم. در کل اردوی تهران به روند تیم خیلی کمک کرد.

فلاح زاده درباره اینکه بردن سایپا تا چه اندازه بازیکنان نفت آبادان را به کسب رتبه خوب در پایان فصل امیدوار کرد، توضیح داد: با این برد شرایط مان در جدول خیلی بهتر شد و اکنون رتبه تک رقمی داریم‌. با توجه به بازی های خانگی مان در مسابقات باقی مانده فقط یک دیدار صنعت نفت خارج از خوزستان برگزار می شود. ۴-۳ بازی خوب در خانه داریم که امیدوارم بتوانیم سه امتیاز کامل آن را کسب کنیم‌ تا در پایان با رتبه خوبی که در شأن نام صنعت نفت و هوادارانش باشد، فصل را تمام کنیم.

وی درباره سخت شدن شرایط تمرینی برای بازیکنان صنعت نفت با توجه به گرمای هوای آبادان تصریح کرد: معمولا گرمای هوا در روند تیم‌ها تاثیر گذار است. البته برای تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند این گرما واقعا اذیت کننده است. تیم ما در این هوا تمرین کرده و به آن عادت دارد اما رقیبان در این شهر زمینگیر می شوند. 

دروازه بان نفت آبادان افزود: هرچند این موضوع برای خود ما هم سخت است اما به هر حال شرایط به این شکل است‌. در کل این گرما کیفیت مسابقات را پایین می آورد. سال های قبل مسابقات در اردیبهشت تمام می‌شد اما امسال به دلیل شرایط کرونا و دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی مجبوریم در تابستان هم در این وضعیت بازی کنیم.

کاپیتان سابق سایپا درباره ارزیابی‌اش از شرایط فعلی این تیم گفت: سایپا در بازی با ما شرایط خوبی داشت و به نظر نمی آمد تیم انتهای جدولی باشد‌. کادرفنی خیلی خوبی اکنون بالای سر این تیم است و امیدوارم روند رو به رشدی داشته باشد و امتیازات کامل دیدارهای باقی مانده را بگیرد. واقعا حیف است سایپا سقوط کند و این اتفاق هم نمی‌افتد زیرا بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد.

6641