فرجی و بالاخره پایان محرومیت شهرآورد (عکس)

فرجی و بالاخره پایان محرومیت شهرآورد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - اخراجی آخرین شهرآورد پایتخت با پایان محرومیتش دوباره فرصت بازی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یک نیمه بازی برای فرشاد فرجی در دربی یک اخراج و دو جلسه محرومیت برای او در پی داشت. فرجی که در نیم فصل با نظر یحیی گل‌محمدی پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد در همین دوران کوتاه حضورش یک دوره مصدومیت و محرومیت را تجربه کرده است تا فرصت زیادی برای حضورم مداوم در ترکیب نداشته باشد.

فرشاد فرجی در نیمه دوم دربی پایتخت به جای سیامک نعمتی به بازی آمد تا در پست دفاع راست قرار بگیرد. دربی اولی پرسپولیسی‌ها عملکرد قابل قبولی در این بازی داشت اما جنجال انتهای بازی و به خشونت کشیده شدن این دیدار سبب شد فرجی در دقیقه ۸+۹۰ از زمین اخراج و پس از حضور در کمیته انضباطی با حکم دو جلسه محرومیت مواجه شود.

باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد محرومیت فرجی را تعلیق کند تا او در رفسنجان پرسپولیس را همراهی کند که این اتفاق نیفتاد. فرشاد فرجی که شماره ۳ سرخ‌ها را برتن می‌کند در تلاش است خود را در تفکرات یحیی جای دهد و بتواند فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی‌هایش در پست دفاع وسط و کناری به دست آورد. او حالا با اتمام دو جلسه محرومیتش فرصت بازی مقابل گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی را خواهد داشت.

1470