حمله تند دکتر بیژن به دو جلال!

حمله تند دکتر بیژن به دو جلال!

پایگاه خبری فوتبالی- مربی اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با برنامه ورزش مردم ظهرجمعه و در مناظره با جلال چراغپور سرپرست فعلی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال صحبت های جنجالی را مطرح و به نوعی با دیگر میهمان تلفنی برنامه یعنی جلال چراغپور مناظره کرد.

 به گزارش فوتبالی، دکتر بیژن ذوالفقارنسب روز گذشته مهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود و درباره صعود تیم ملی ایران به دور بعدی مسابقات و سرنوشت آینده نیمکت تیم ملی با پیمان یوسفی مجری برنامه گفت‌وگو کرد در بخشی از صحبت های خود به ماجرای تغییر سرمربی تیم ملی پیش از جام جهانی 98 فرانسه اشاره کرد. 

ذوالفقارنسب با انتقاد از تصمیم فدراسیون فوتبال در آن زمان گفت: " کلیه مراحل آماده سازی تیم ملی و طراحی تمرینات بر عهده ایویچ بود اما نتیجه ای که در بازی تدارکاتی مقابل آ.اس.رم پیش آمد باعث شد با یک تصمیم عجولانه شخصی را سرمربی تیم ملی بگذارند که در 8 ماه و یا یک سال قبل از آن مربیگری یک تیم پینگ پونگ را هم بر عهده نداشت!" آنچه مشخص است منظور صحبت های ذوالفقارنسب در این برنامه "جلال طالبی" بود که در آن زمان از سوی محسن صفایی فراهانی رییس فدراسیون جانشین تومیسلاو ایوچ شد. 

با توجه به اینکه در آن زمان ذوالفقارنسب دستیار اول ایویچ بود احتمالا این انتظار را داشت که اگر قرار است تغییراتی در کادر فنی انجام شود او جایگزین ایویچ شود نه جلال طالبی اما طالبی جایگزین ایویچ شد. 

سالها بود که دکتر ذوالفقارنسب به خاطر حجب و حیایی که داشت از بیان این موارد خودداری می کرد اما این روزها به جهت عبرت گرفتن از آن روزها و اینکه اتفاقات بدی برای تیم ملی نیفتد به آن ماجراها اشاره می کند. 

مربی سابق تیم ملی و رییس کانون مربیان فوتبال ایران که در این برنامه با جلال چراغپور مناظره می کرد در نقد صحبت های جلال چراغپور درباره تغییرات روی نیمکت تیم ملی گفت: " افکار ایشان کهنه و به 40 سال گذشته بر می گردد!" این صحبت های ذوالفقارنسب علیه جلال چراغپور در حالی روی آنتن زنده برنامه ورزش و مردم مطرح شد که چراغپور سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال است و البته عجیب بود که چراغپور پاسخ ذوالفقارنسب را نداد! 

7655