بایرامی و گلزنی به تیم سابق؛ چند متر فاصله بود (عکس)

بایرامی و گلزنی به تیم سابق؛ چند متر فاصله بود (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تبریزی تیم فوتبال پدیده خراسان نتوانست در مقابل تیم سابق خود در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد پایش به گلزنی باز شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از فعال‌ترین بازیکنان زمین مسابقه در جدال تیم‌های پدیده و تراکتور در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، بدون‌تردید مهرداد بایرامی بود؛ مهاجم نوک تیم فوتبال پدیده که با نظر مهدی رحمتی ماموریت خلق موقعیت روی دروازه حریف را داشت و با 10 نفره شدن پدیده، وظیفه او سنگین‌تر شد و باید در ضدحملات هم با سرعت بالا به سوی دروازه حریف یورش می‌برد.

تلاش‌های پرشمار بایرامی که در تیم فوتبال تراکتور به فوتبال ایران معرفی شد و این‌بار در مقابل تیم سابق خود به میدان می‌رفت، برای گلزنی در نیمه اول ناکام بود و با شروع نیمه دوم او که انگیزه‌های فراوانی برای گلزنی به تیم سابق خود داشت، موقعیت‌های بهتری به دست آورد اما درخشش دروازه‌بان حریف مانع از فروپاشی دروازه تراکتور شد.

در شرایطی که بازی یک بر صفر به سود شاگردان مهدی رحمتی در جریان بود، مهرداد بایرامی با فرار از پشت خط دفاعی تراکتور توانست در موقعیتی تک به تک خود را با دروازه‌بان تراکتور قرار دهد اما ضربه او با واکنش عالی حبیب فرعباسی همراه شد تا مهاجم تبریزی پدیده نتواند در مقابل تیم سابق خود گل بزند و هم‌چنین در به ثمر رساندن دومین گل خود با پیراهن پدیده هم ناکام بماند.

 هر چند که این ناکامی چیزی از ارزش‌های حرکت انفرادی بایرامی کم نمی‌کند، چرا که او با سرعت بالای خود توانست از میانه‌های زمین توپ را به سوی دروازه تراکتور حرکت بدهد و میان خود و مدافع حریف فاصله ایجاد کند و سرانجام در موقعیتی تک به تک با حبیب فرعباسی قرار گیرد اما ضربه نهایی او به تور دروازه حریف نرسید.

۴۱۵۴