عکسی بامزه از کودکی لیونل مسی در حمام!

عکسی بامزه از کودکی لیونل مسی در حمام!

پایگاه خبری فوتبالی - تصاویر جالبی از کودکی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا که به تازگی 34 ساله شده است در بین برخی از کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

به گزارش فوتبالی، مسی 34 ساله شد و یک گام دیگر به سمت پایان دوران حرفه ای خود نزدیک تر شد و باید دید که این اتفاق در نهایت چه زمانی رخ خواهد داد؛ اتفاقی که برای بسیاری از فوتبال دوستان و همچنین علاقه مندان و هواداران لیونل مسی اتفاق بسیار تلخی می تواند باشد. مسی سال ها خاطره را برای هواداران خود رقم زد و افتخارات بی نظیری را در باشگاه بارسلونا به دست آورد و به طور کلی هم از نظر فردی و هم از نظر تیمی در این باشگاه موفق بود.

مسی کودکی خود را در آرژانتین گذرانده است و پس از آن از آرژانتین به اسپانیا مهاجرت کرده است تا هم بیماری خود را درمان کند و هم به آکادمی باشگاه بارسلونا موسوم به لاماسیا پیوسته باشد. در واقع لیونل مسی از همان ابتدای نوجوانی در بارسلونا بوده است و بازیکنی تک باشگاهی به حساب می آید.

به تازگی تصاویر بامزه ای از کودکی لیونل مسی منتشر شده است که یکی از آن ها مربوط به حمام است که لیونل مسی در پشت پرده قرار دارد به نظر می رسد که یکی از اعضای خانواده این عکس را به طور ناگهانی از او گرفته است و مسی مشغول حمام کردن بوده است!

1470