دبیر بازاریابی فدراسیون فوتبال: هنوز با شرکت جوما قرارداد امضا نکرده ایم

دبیر بازاریابی فدراسیون فوتبال: هنوز با شرکت جوما قرارداد امضا نکرده ایم

عباس ترابیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا،گفت: برخلاف اخبار منتشر شده تا این لحظه قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت جوما امضا نشده است اما تصمیم نهایی اعضای کمیته بازاریابی همکاری با این شرکت است.
وی ادامه داد: شرکت های جوما، آل اشپورت و لنینگ چین برای انعقاد قرارداد با فدراسیون فوتبال و تامین البسه تیم ملی کشورمان پیشنهاد داده بودند که لنینگ در همان ابتدا مورد موافقت قرار نگرفت.
دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا شرکت جوما البسه تیم های ملی فوتبال در همه رده ها را تهیه خواهد کرد، گفت: جوما موظف به تهیه کامل البسه تیم ملی بزرگسالان است و برای تیم های پایه نیز تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته است.
گفتنی است پیش از این شرکت آل اشپورت مسئولیت تهیه البسه تیم ملی را برعهده داشت که میان این شرکت و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال اختلافات فراوانی به وجود آمد و حتی سرمربی تیم ملی کشورمان قبل از گرفتن پول حاضر به پوشیدن البسه این شرکت نبود.
آل اشپورت به تازگی توانسته بود با پرداخت مبلغی این مشکل را برطرف سازد و باید دید آیا مسئولان فدراسیون فوتبال در قرارداد با شرکت جوما به دنبال اندیشیدن راهکاری برای جلوگیری از اختلافات کی روش با این شرکت بوده اند یا خیر؟
ورزشی **9118** 1701

انتهای پیام /*