ورزشگاه اختصاصی برای تیمهای پایه پرسپولیس

ورزشگاه اختصاصی برای تیمهای پایه پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- تیمهای پایه باشگاه پرسپولیس صاحب ورزشگاه اختصاصی خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، ناکامی تیمهای پایه پرسپولیس در فصل گذشته باعث شد تا جعفر سمیعی پس از کسب مجوز از هیات مدیره نسبت به تغییرات در مدیریت آکادمی، تیم جوانان و امید این باشگاه اقدام کند.

وقتی شرایط تیم‌های پایه پرسپولیس را در گفت و گو با مربیان پایه این تیم بررسی می‌کنیم قبل از اینکه به ضعف‌های فنی برسیم به مشکلاتی برمی‌خوریم که در یک تیم بزرگ مثل پرسپولیس باید پیش‌پا افتاده تلقی شود اما می‌بینیم که نه‌تنها پیش‌پا افتاده نیست بلکه بسیار خطرناک است.

آنچه مشخص است در فصل گذشته تیم های پایه پرسپولیس زمین مناسب برای تمرین، توپ به اندازه کافی، لباس برای یک فصل حضور و...  در اختیار نداشتند و مدت‌هاست که دستمزد بازیکنان و مربیان تیمهای پایه پرداخت نشده است.

حالا بعد از تغییراتی که  جعفر سمیعی در تیم های پایه ایجاد کرد، باشگاه پرسپولیس در نظر دارد ورزشگاه شهدای گمنام که سند آن به نام پرسپولیس صادر شده را در اختیار تیمهای پایه قرار دهد تا یک مکان ثابت برای تمرین در اختیار داشته باشند.

اسماعیل حلالی سرمربی تیم امید پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی ضمن تایید این خبر گفت: "قرار است چمن این ورزشگاه با دستور مدیریت باشگاه زیر کشت رفته و ترمیم شود تا یک زمین باکیفیت را در اختیار داشته و تیمهای پایه پرسپولیس بعد از سالها صاحب ورزشگاهی اختصاصی و مکانی ثابت شوند."

به گفته حلالی تمرینات تیم های پایه فعلا به صورت نوبتی در چند ورزشگاه از جمله درفشی فر که باشگاه پرسپولیس با آنها قرارداد دارد پیگیری می شود تا وضعیت چمن ورزشگاه شهدای گمنام به وضعیت مطلوب رسیده و بتوانند آنجا تمرینات خود را پیگیری کنند.

7655