گزارش مارکا: ۵ گزینه مهم برای جانشینی رونالدو در یوونتوس

گزارش مارکا: ۵ گزینه مهم برای جانشینی رونالدو در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی – شایعات زیادی درباره جدایی رونالدو از یوونتوس در رسانه‌ها منتشر شده. او یک سوپراستار است و اگر از یوونتوس جدا شود یووه باید به دنبال یک جانشین برای او باشد. به همین دلیل مارکا ۵ گزینه برای جانشینی او مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالی، رسانه مارکا ۵ گزینه برای جانشینی رونالدو در یوونتوس معرفی کرده:

ارلینگ هالند
هر باشگاهی نیاز به یک مهاجم دارد به هالند فکر می‌کند اما جذب او کار ساده‌ای نیست. او به بایرن نخواهد رفت و علاقه به حضور در مادرید دارد یا تیم های لیگ برتری دارد اما یوونتوس می‌تواند او را ترغیب به حضور در فوتبال ایتالیا کند.

هری کین
کاپیتان تاتنهامی‌ها به احتمال زیادی از این تیم جدا خواهد شد. منچسترسیتی یکی گزینه محتمل برای او است اما نام یوونتوس می‌تواند باعث شود کین به سری آ بپیوندد.

مائورو ایکاردی
او بارها به یوونتوس پیشنهاد شده اما هیچ‌گاه در این تیم حضور پیدا نکرده. حضور در پاریس اتفاق بدی نبود اما او هرگز به اندازه زمان حضورش در ایتالیا مشهور نشد. بازگشت به سری آ می‌تواند یک گزینه برای او باشد.

گابریل ژسوس
ژسوس هیچ‌وقت گزینه اصلی پپ برای حضور در ترکیب اصلی نبوده و یوونتوس می‌تواند روی او به عنوان یک گزینه جدی فکر کند.

آنتوان گریزمان
آگوئرو و دیپای به بارسلونا پیوسته‌اند و به این ترتیب جا برای گریزمان در خط حمله خیلی وجود ندارد. او هیچ‌گاه در بارسلونا ستاره نشد و احتمال جدایی‌اش از بارسلونا وجود دارد. برای گریزمان چه مقصدی بهتر از یوونتوس وجود دارد؟

1101