بارسلونا به دنبال خرید دفاع چپ سابق آکادمی رئال مادرید

بارسلونا به دنبال خرید دفاع چپ سابق آکادمی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا هنوز موفق به فروش بازیکنان مازاد خود نشده است اما با این وجود شایعات در مورد نقل و انتقالات این تیم وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان مازاد بارسلونا جونیور فیرپو است که به نیمکت نشین دائمی جوردی آلبا در پست دفاع چپ  تبدیل شده است و بارسلونا تصمیم گرفته است که او را در لیست فروش خود قرار بدهد. اگر فیرپو توسط بارسلونا فروخته شود، مدیران بارسا به دنبال جانشین خواهند بود که مارکوس الونسو مدافع چپ 30 ساله چلسی و محصول آکادمی رئال می تواند یکی از گزینه ها باشد. آلونسو دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارد اما در تیم لندنی به یک نیمکت نشین تبدیل شده است.

البته بارسلونا در ماه های اخیر چندین بار با نمایندگان مارکوس آلونسو تماس گرفته است و تمایلشان به این بازیکن اتفاق جدیدی نیست. این بازیکن می تواند به عنوان جایگزین فیرپو و در نقش رقیب جوردی آلبا به بارسلونا ملحق شود. بارسا در زمستان در نظر داشت که مارکوس را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و حالا باید به دنبال فرمولی باشند تا بتوانند چلسی را به انتقال راضی کنند.

البته بارسا تنها مشتری مارکوس آلونسو نیست چرا که اینتر نیز با این بازیکن تماس هایی داشته و در مورد خرید او پرسیده است. مارکوس مدافع چپی است که دوندگی بالایی دارد و معمولا به خوبی به حملات اضافه می شود.

4125