واکنش هری کین به شایعات؛ تماشای سریال «بازی تاج و تخت»

واکنش هری کین به شایعات؛ تماشای سریال «بازی تاج و تخت»

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین این روزها توجهی به شایعات بازار نقل و انتقالات و بحث پیوستنش به منچسترسیتی ندارد چرا که نمی خواهد حواسش از تیم ملی انگلیس در یورو پرت شود.

به گزارش فوتبالی، هری کین در فکر ترک تاتنهام است چرا که از این که در تیمی باشد که شانسی برای بردن جامها ندارد، خسته شده است. کاپیتان تیم ملی انگلیس حالا به دور از شایعات و حواشی سعی می کند که وقتش را به تماشای سریال محبوب و معروف "بازی تاج و تخت" بگذراند.

کین بی توجه به حرف و حدیث ها در مورد سرمربی آینده تاتنهام یا شایعات در مورد اینده خودش وقت خود را با تماشای سریال می گذراند. هری در مورد شرایط خودش گفته بود:" به هیچ وجه نگران حواشی و شایعات نیستم. وقتی در اردوی انگلیس هستم فقط روی همین تیم تمرکز دارم. برادرم وکیل من است اما تنها باری که در چند هفته اخیر با هم صحبت کردیم برایم آرزوی موفقیت کرد و گفت که امیدوار است با انگلیس موفق شوم. در مورد حواشی بیرونی با برادرم صحبت نکردم. در کنار بچه های تیم ملی هستم و تنها دغدغه ام عملکرد تیم ملی انگلیس در یورو است. من فقط روی کار خودم تمرکز دارم. سریال تماشا می کنم. در حال حاضر سریال "بازی تاج و تخت" را تماشا می کنم و در کنارش با بچه ها به استخر می رویم و پینگ پنگ بازی می کنیم."

4125