مورینیو: ایتالیا پیشرفت کرده؛ مانچینی خیلی آماده است

مورینیو: ایتالیا پیشرفت کرده؛ مانچینی خیلی آماده است

پایگاه خبری فوتبالی – ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تیم اینتر که این روزها به لیگ ایتالیا برگشته و از ابتدای فصل آینده هدایت رم را بر عهده خواهد داشت به تمجید از تیم ملی ایتالیا پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، ایتالیا در یورو چشم‌های زیادی را به خود خیره کرده و مورد تمجید فراوانی قرار گرفته. جدیدترین کسی که لب به تعریف از آتزوری گشوده، ژوزه مورینیو است که اعلام کرده مانچینی پس از سال‌های مبرییگری در عرصه باشگاه آمادگی بسیار بالایی برای موفقیت در سطح ملی دارد.

مورینیو در گفت و گو با سان گفته: روبرتو مانچینی مربی بسیار باتجربه‌ای است. مربیگری در یک باشگاه یعنی خودتان را در بهترین فرم نشان دهید. هر چه سال‌های بیشتری در یک باشگاه سپری کنید بیشتر باعث این مسئله می‌شود. روبرتو ۲۰ سال در بهترین لیگ‌ها مربیگری کرده. در بهترین کشورها هم مربیگری کرده. بنابراین نمی‌توان گفت او آماده نیست. او خیلی بیشتر از «آماده» است.

ژوزه مورینیو اعتقاد دارد تیم ملی ایتالیا زیر نظر مانچینی پیشرفت بسیار زیادی داشته و این مسئله در دور گروهی مشاهده شده. مورینیو در ادامه افزود: او در مرحله مقدماتی این مسئله را نشان داد و به همه ثابت کرد چقدر خوب است. تیم ملی ایتالیا زیر نظر او پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

1101