مدیر مس رفسنجان: کمک داور هند مهاجم پرسپولیس را دید/ چرا از داور کم تجربه استفاده می شود؟

مدیر مس رفسنجان: کمک داور هند مهاجم پرسپولیس را دید/ چرا از داور کم تجربه استفاده می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در صحنه گل پرسپولیس کمک داور هند را دید و داوران در گوشی با هم صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی‌حیدر رضایی در خصوص بازی روز گذشته مس رفسنجان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با استراتژی که سرمربی ما در نظر گرفته بود بازی را کنترل کردیم. شاید در بعضی اوقات مالکیت و گردش توپ در اختیار پرسپولیس بود اما خطر چندانی روی دروازه ما ایجاد نکردند. پرسپولیس بهترین تیم ایران است. در هر بازی 6-5 موقعیت گل ایجاد می‌کند اما در این بازی اصلا اینطور نبود. قبل از اینکه آن گل ناسالم را بزنند فقط یک موقعیت گل داشتند، ما هم یک موقعیت داشتیم و از این نظر برابر بودیم.

مدیر تیم مس رفسنجان عنوان کرد: گلی که خوردیم روی خطای هند به دست آمد. البته بهتر است در این مورد کارشناسان داوری نظر بدهند اما مهاجم پرسپولیس توپ را کاملا با دست کنترل کرد. خیلی متاسفم که این طرف برای ما خطا می‌گیرند و به مهاجم حریف کارت زرد می‌دهند اما داور چهارم در نقش VAR ظاهر می‌شود، داور را صدا می‌کند، با هم مشورت می‌کنند و تصمیمش را بر می‌گرداند. اگر اشتباه نکنم این اتفاق در بازی با سپاهان هم برای ما افتاد.

رضایی تصریح کرد: اما در صحنه گل پرسپولیس کمک داور هند را دید و با گوشی هم با هم صحبت کردند. نمی‌دانم چرا برای ما هست و برای تیم‌های دیگر نیست! از دوربینی که ما دیدیم روی گل آن‌ها توپ به دست خورده، توپ افت عمودی دارد و جلوی پای بازیکن می‌افتد. شاید برخی بگویند خطای دید است و توپ به سینه خورده اما اگر توپ به سینه برخورد می‌کرد افت عمودی نداشت.

مدیر تیم مس رفسنجان گفت:‌به هرحال به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و هرچه در توان داشتند به اجرا گذاشتند. پرسپولیس نایب قهرمان آسیا است. یک تیم با برنامه، با کادرفنی قوی و بازیکنان خیلی خوب است. همه چیز دست به دست هم داد تا ما نتوانیم حداقل یک امتیاز را از این بازی بگیریم.

رضایی در مورد اینکه آیا قصد شکایت از داوری دیدار مقابل پرسپولیس را دارند، اظهار داشت: صددرصد. امروز در باشگاه جلسه داریم و باید نکات و صحنه‌های داوری را مشخص کنیم و برای کمیته داوران بفرستیم. اما سوالم این است؛ چطور می‌شود برای یک بازی به این حساسی داور کم تجربه‌ای را بگذارند؟ البته قضاوت خوبی در 90 دقیقه داشت اما یک اشتباه کرد که منجر به گل شد و تاثیر گذار بود.

وی در مورد اینکه مس رفسنجان شب گذشته بازی خوبی را به نمایش گذاشت و باعث شد این بازی با شکست سنگین مقابل سپاهان مقایسه شود، گفت: آن بازی یک اتفاق بود. در آن مقطع تیم ما در افت بود و پیش از آن هم در چند بازی باخته بودیم. خداراشکر در تعطیلات لیگ برتر توانستیم با برنامه کادرفنی و تمرینات منظمی که داشتیم تغییراتی در روش بازی ایجاد کنیم. تیم شرایط خوبی پیدا کرد و بازیکنان هم از نظر روحی خوب شدند.

رضایی تصریح کرد: گل‌گهر هم در سیرجان 5 گل از پرسپولیس خورد، آیا در آزادی هم قرار است 5 گل از این تیم بخورد؟ آلومینیوم هم در اراک 6 گل از سپاهان خورد. این اتفاقات در فوتبال می افتند. هر تیمی ممکن است روز خوب و بد داشته باشد. در آن بازی هم ما در 19-18 دقیقه چند گل خوردیم و در نیمه دوم خوب کار کردیم. به هرحال الان تیم به شرایط خوب خودش برگشته و تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

مدیر مس رفسنجان در مورد بازی بعدی این تیم گفت: فولاد تیمی ریشه دار، با برنامه و از مهد فوتبال ایران است. بازی سختی پیش رو داریم. این تیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده و قابل احترام است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این بازی با دست پر از زمین خارج شویم و ان‌شاالله این اتفاق بیفتد.

6641